Felipe Massa by si ve Formuli 1 ještě rád zazávodil. Williams ale zvažuje i další piloty, pro které stáj přichystala testy. Dle Massy ale nebudou mít opravdovou vypovídající hodnotu.
Massa se letos nečekaně znovu ocitl v monopostu Formule 1, a to díky odchodu Nica Rosberga a přestupu Bottase ke Stříbrným šípům. Brazilec by si rád svůj pobyt u tradiční britské stáje ještě o rok prodloužil. Vedení týmu ale zvažuje i další možnosti.
Hlavními adepty na sedačku se krom Massy zdají býti Robert Kubica a Paul di Resta. Oba piloti splňují věkovou podmínku 25 let, kterou nastavil titulární sponzor Martini a Williams pro ně přichystal dva testovací dny v Maďarsku, kde se oba jednatřicetiletí piloti projedou v monopostu z roku 2014.
Jak tuto situaci vnímá Massa? "Pro mě to nic nemění. Williams na přesně ví, co jim mohu nabídnout. Z těch testů se toho stejně moc nedoví, nějaké čtyři roky staré monoposty jsou úplně něco jiného," řekl během tiskové konference v Japonsku brazilský pilot."
"Budu si maximálně užívat poslední závody sezóny. Nevím, co se bude dít příští rok. Rád bych si odjel ještě sezónu. Myslím si, že na to stále mám a týmu mohu hodně pomoci. Já o tom ale nerozhoduji, o tom rozhoduje tým. Formuli 1 a týmu jsem toho hodně dal, pokud budou chtít, tak zůstanu," dodal Massa.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.