Pierre Gasly řeší otázku, zda se zúčastnit závodu v Austinu nebo finále japonské Super Formule, v níž letos soutěžil. K čemu se mladík Toro Rosso přiklání?
Úřadující šampion GP2 před Velkou cenou Malajsie překvapivě nahradil Daniila Kvjata a dokončil ji na 14. místě. Tento víkend nastoupí také do Velké ceny Japonska, ale co bude pak s příští Velkou cenou Spojených států? V jeho případě totiž dochází ke kolizi termínů.
V Super Formuli, kde v posledních třech závodech dvakrát vyhrál a jednou skončil druhý, ztrácí jen 0,5 bodu na lídra Hiroakiho Išiuru. A na programu je zrovna poslední závod v Suzuce. Jak se Gasly rozhodne?
"Titul je vždy důležitý. Bylo by to skvělé, kdybych po vítězství v GP2 mohl vyhrát i Super Formuli. Ale kdybych mohl závodit v Austinu, tak by to bylo ještě úžasnější. Uvidíme," dává jasně najevo svou preferenci.
"Kdybych mohl dokončit rek v F1, tak bych to tak udělal. Jde o můj poslední cíl. Je to přesně tím místem, kde chci být - ve Formuli 1. Byla by to opravdu užitečná zkušenost.
V autě se nadále učím a cítím se jistějším, proto je každé kolo, které s týmem můžu strávit, užitečné pro budoucnost," pokračuje Gasly, jenž má díky vazbám na Hondu přes Super Formuli velkou šanci na to, že se příští rok stane závodním jezdcem Toro Rosso, které bude využívat japonské pohonné jednotky.
"V tuto chvíli o tom nehovoříme. Ví, co si o tom myslím. Kdyby to bylo na mě, tak bych smlouvu už podepsal. Můžu se jen soustředit na svou práci a snažit se ji odvádět co nejlépe. Loni jsem prožil dobrou sezóny. Odjel jsem do Japonska a pokusil se o to nejlepší tam. Minulý víkend jsem dostal u Toro Rosso skvělou možnost. Snažím se zkrátka podávat co nejlepší výkony," dodává Gasly.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.