Felipe Massa by rád po boku Lance Strolla jezdil ještě jeden rok. O místo u Williamsu je ale velký zájem. Dle Massy jsou s ním inženýři spokojení, ale podotýká, že o ni o těchto věcech nerozhodují.
Pomalu ale jistě se začínají zavírat zajímavé možnosti v týmech ze středu pole. Poté, co byl oznámen Sainz jakožto budoucí pilot Renaultu, je teoreticky jediné zajímavé místo u Williamsu. O to ale krom jiných stojí i Felipe Massa, který ve Formuli 1 neměl letos již závodit, ale odchod Nika Rosberga ze světa motorsportu vše změnil.
"Abych byl upřímný, s týmem probíhají diskuze, oni vědí, že mým cílem je na 100 % zůstat ještě rok. Vždycky jsem byl profesionálním závodníkem a svou kariéru skončím jako profesionální závodník - stejně tak, jak jsem ji začal. To je pro mě nejdůležitější. Tým samozřejmě ví, co jim mohu nabídnout," řekl médiím Felipe Massa.
"Řekl bych, že většina lidí v týmu, kteří závodění rozumějí, by byli pro to, abych zůstal. Jsou tu ale další věci, na které již talent pilota nemá vliv. O tom už ale já nerozhoduji," pokračoval Massa.
Na otázku, zda o něj vedení už nestojí, Massa odpověděl: "Říkám jen to, co vím a čemu věřím. Je jasné, že inženýři o tom, kdo bude jezdit, nerozhodují. Jsou to lidi ve vedení a oni se rozhodují svým vlastním způsobem. Doufejme, že se rozhodnou tak, aby to dávalo v rámci špičkové stáje smysl."
Felipe věří, že jako pilot má stále co nabídnout. Apeluje ale na tým, aby se rozhodl co nejdříve. Do prosince čekat nehodlá. "Vím, čeho jsem schopen. Jsem naprosto motivovaný k tomu, abych zvládl ještě jeden rok. Pokud mě jako profesionála budou chtít, tak zůstanu. To je nyní pro mě nejdůležitější. Jsem ale uvolněný. Pokud tu zůstanu další rok, tak do toho dám maximum. Týmu obětuji vše, jak jsem již v minulosti ukázal."
"Pokud to nevyjde, tak si prostě najdu jiný směr ve svém životě. Do prosince čekat nebudu. Nemám žádný deadline. Věřím, že se vše v následujících týdnech vyřeší. Rozhodně nechci do posledních závodů nastupovat s tím, že nevím, co se mnou bude dál. Musíme si počkat a uvidíme, jak to dopadne. Věřím, že brzy bude jasno," zakončil Massa.
O místo u Williamsu má zájem celá řada pilotů - počínaje Kubicou přes Di Restu až po Palmera a současné piloty Sauberu.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.