Felipe Massa by rád po boku Lance Strolla jezdil ještě jeden rok. O místo u Williamsu je ale velký zájem. Dle Massy jsou s ním inženýři spokojení, ale podotýká, že o ni o těchto věcech nerozhodují.
Pomalu ale jistě se začínají zavírat zajímavé možnosti v týmech ze středu pole. Poté, co byl oznámen Sainz jakožto budoucí pilot Renaultu, je teoreticky jediné zajímavé místo u Williamsu. O to ale krom jiných stojí i Felipe Massa, který ve Formuli 1 neměl letos již závodit, ale odchod Nika Rosberga ze světa motorsportu vše změnil.
"Abych byl upřímný, s týmem probíhají diskuze, oni vědí, že mým cílem je na 100 % zůstat ještě rok. Vždycky jsem byl profesionálním závodníkem a svou kariéru skončím jako profesionální závodník - stejně tak, jak jsem ji začal. To je pro mě nejdůležitější. Tým samozřejmě ví, co jim mohu nabídnout," řekl médiím Felipe Massa.
"Řekl bych, že většina lidí v týmu, kteří závodění rozumějí, by byli pro to, abych zůstal. Jsou tu ale další věci, na které již talent pilota nemá vliv. O tom už ale já nerozhoduji," pokračoval Massa.
Na otázku, zda o něj vedení už nestojí, Massa odpověděl: "Říkám jen to, co vím a čemu věřím. Je jasné, že inženýři o tom, kdo bude jezdit, nerozhodují. Jsou to lidi ve vedení a oni se rozhodují svým vlastním způsobem. Doufejme, že se rozhodnou tak, aby to dávalo v rámci špičkové stáje smysl."
Felipe věří, že jako pilot má stále co nabídnout. Apeluje ale na tým, aby se rozhodl co nejdříve. Do prosince čekat nehodlá. "Vím, čeho jsem schopen. Jsem naprosto motivovaný k tomu, abych zvládl ještě jeden rok. Pokud mě jako profesionála budou chtít, tak zůstanu. To je nyní pro mě nejdůležitější. Jsem ale uvolněný. Pokud tu zůstanu další rok, tak do toho dám maximum. Týmu obětuji vše, jak jsem již v minulosti ukázal."
"Pokud to nevyjde, tak si prostě najdu jiný směr ve svém životě. Do prosince čekat nebudu. Nemám žádný deadline. Věřím, že se vše v následujících týdnech vyřeší. Rozhodně nechci do posledních závodů nastupovat s tím, že nevím, co se mnou bude dál. Musíme si počkat a uvidíme, jak to dopadne. Věřím, že brzy bude jasno," zakončil Massa.
O místo u Williamsu má zájem celá řada pilotů - počínaje Kubicou přes Di Restu až po Palmera a současné piloty Sauberu.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.