Po dalším odstoupení v Singapuru Alonso neudržel nervy na uzdě a počastoval zeď v zázemí stáje ranou pěstí. Bez nehody by prý skončil na pódiu.
Alonso v Singapuru skvěle odstartoval, ale stal se obětí nehody v první zatáčce. Chvíli sice v závodě pokračoval, ale nakonec byl nucen, jak je pro McLaren letos již tradicí, odstoupit. Při sledování záznamu Alonso dokonce v zázemí stáje udeřil pěstí do zdi, jelikož si uvědomil, o jakou příležitost přišel.
"Ano, pořád tam (ta díra) je. Cítil jsem obrovskou frsutraci," řekl rodák z Ovieda novinářům během dnešní tiskové konference. "Když jsem se podíval na záznam, tak jsem viděl Vettela, jak se točí ve třetí zatáčce. Byli jsme hned za Lewisem, byl jsem napravo, takže jsem se ho mohl v pravý moment pokusit předjet.
Pak bychom asi přišli o jednu nebo dvě pozice, ale rozhodně ne více, jelo se na městském okruhu. Tam vás nikdo nepředjede. Zisk takového pódia mohl být jedním z vrcholů mé kariéry, ale přišli jsme o to," pokračoval dvojnásobný mistr světa Alonso.
"Znovu to byly krušné časy. Někdy jsme proste pomalí a nemáme šanci - třeba na Monze nebo ve Spa. Čekali jsme na tyto okruhu, kde můžeme bojovat. Pršelo a já byl v tu chvíli na druhém až třetím místě.
Pódium bylo jisté a byl by to můj největší úspěch poslední dekády. O tohle jsme přišli. Snažím se ale být pozitivní. Pokud se to mělo stát, tak to byl osud. Šetří naše štěstí pro lepší příležitosti," dodal ve stejném duchu Alonso.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.