Po dalším odstoupení v Singapuru Alonso neudržel nervy na uzdě a počastoval zeď v zázemí stáje ranou pěstí. Bez nehody by prý skončil na pódiu.
Alonso v Singapuru skvěle odstartoval, ale stal se obětí nehody v první zatáčce. Chvíli sice v závodě pokračoval, ale nakonec byl nucen, jak je pro McLaren letos již tradicí, odstoupit. Při sledování záznamu Alonso dokonce v zázemí stáje udeřil pěstí do zdi, jelikož si uvědomil, o jakou příležitost přišel.
"Ano, pořád tam (ta díra) je. Cítil jsem obrovskou frsutraci," řekl rodák z Ovieda novinářům během dnešní tiskové konference. "Když jsem se podíval na záznam, tak jsem viděl Vettela, jak se točí ve třetí zatáčce. Byli jsme hned za Lewisem, byl jsem napravo, takže jsem se ho mohl v pravý moment pokusit předjet.
Pak bychom asi přišli o jednu nebo dvě pozice, ale rozhodně ne více, jelo se na městském okruhu. Tam vás nikdo nepředjede. Zisk takového pódia mohl být jedním z vrcholů mé kariéry, ale přišli jsme o to," pokračoval dvojnásobný mistr světa Alonso.
"Znovu to byly krušné časy. Někdy jsme proste pomalí a nemáme šanci - třeba na Monze nebo ve Spa. Čekali jsme na tyto okruhu, kde můžeme bojovat. Pršelo a já byl v tu chvíli na druhém až třetím místě.
Pódium bylo jisté a byl by to můj největší úspěch poslední dekády. O tohle jsme přišli. Snažím se ale být pozitivní. Pokud se to mělo stát, tak to byl osud. Šetří naše štěstí pro lepší příležitosti," dodal ve stejném duchu Alonso.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.