V Toro Rosso se to hýbe. Sainz bude v příštím roce půjčen Renaultu a nyní Gasly nahrazuje Kvjata. Otázkou tedy je, zda Sainz nenahradí Palmera ještě letos.
Italská juniorka Red Bullu je v posledních dnech a týdnech jedním ze středobodů Formule 1. Pro příští rok mění pravděpodobně z ekonomických důvodů dodavatele pohonných jednotek (přechod z Renaultu na Hondu). S tím souvisí i spekulace o případném prodeji stáje, třeba zmíněné Hondě, která by tak měla tovární tým a nemusela by v případě dalších neúspěchů čelit otevřené kritice, jako tomu bylo u McLarenu. A navíc tu máme rošády ohledně sestavy pilotů.
Sainz se chystá k Renaultu a v Malajsii a Japonsku se místo Kvjata do kokpitu STR12 posadí Pierre Gasly. V Austinu jednadvacetiletý Francouz nepojede kvůli kolizi termínu s finálovým závodem japonské Super Formule, kde je v Gasly průběžně druhý, a to o půl bodu (některé závody jsou jen za polovinu bodů).
Nyní se ale v Malajsii spekuluje i o tom, že by Sainz do Renaultu přešel dříve. Minimálně u Toro Rosso si totiž jeho setrváním nejsou na 100% jistí. Dnes během doprovodného programu šéf stáje Franz Tost zmínil, že do konce roku by stáj chtěla dohnat pátý Williams, na který v současné době tým z Faenzy ztrácí 7 bodů (52:59).
"Naším cílem je skončit na pátém místě v Poháru konstruktérů. Na Williams ztrácíme pár bodů a já doufám, že s námi Carlos bude až do konce roku, aby nám toho pomohl dosáhnout," řekl novinářům Franz Tost.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.