Red Bull je optimistický, pokud jde o budoucnost Hondy ve Formuli 1. Její bývalý zákaznický tým McLaren se chce hned příští rok pokusit s novým partnerem vyhrát závod.
Honda bude v sezóně 2018 pohánět Toro Rosso a zřejmě i Red Bull v sezóně 2019, pokud pro stáj z Milton Keynes nepostaví pohonnou jednotku Aston Martin - což je v tak krátké době téměř nemožné. Renault jí totiž své motory přestane dodávat a rakouský tým musí nějak překlenout dvouleté období, než v roce 2021 do hry vstoupí nová pravidla.
Red Bull Hondě věříMnoho lidí se obává, že Honda se moc rychle nevzpamatuje a že pro stáje Red Bullu představuje špatnou volbu. Jeho odborný poradce Helmut Marko to tak ale vůbec nevidí: "Kontaktovali jsme Hondu a provedli také svůj vlastní výzkum. A z toho, co jsme se dozvěděli, máme na budoucnost optimistický pohled."
"Viděli jsme v Singapuru oba McLareny v první desítce. Pozorujeme, že se motor vyvíjí a víme, co v pozadí probíhá. Honda má finanční potenciál, nezbytnou infrastrukturu a jednu z nejmodernějších továren s odpovídajícími testovacími stolicemi a naprostou odhodlaností vůči F1 a touhou se svým partnerem zvítězit," vyzdvihuje pro rakouskou televizi ORF její silné stránky.
Japonská kultura se liší, Honda by přesto mohla pohánět i Red BullMarko si ale také uvědomuje, že při spolupráci na ně číhají určité záludnosti, které přispěly ke krachu jejich předchozího vztahu s McLarenem: "Musíme ale vyřešit japonskou mentalitu, která se samozřejmě od té evropské trochu liší."
I když včera Red Bull oznámil Aston Martin jako svého nového titulárního sponzora, tak v roce 2019 může dojít na spolupráci s Hondou: "V případě Aston Martinu jde o finanční spolupráci, která nemá nic společného s pohonnou jednotkou."
"My se teď těšíme na to, jak bude fungovat Toro Rosso s Hondou. V září 2018 budu moci říct, co v roce 2019 uděláme. Bude to příhodná doba pro zjištění toho, jak Toro Rosso a Honda fungují," dodává odborný poradce Red Bullu.
Cíl McLaren: 3. místo mezi konstruktéry a vítězství v závoděRenault bude od příští sezóny své pohonné jednotky dodávat McLarenu místo Toro Rosso. Ve Wokingu se na spolupráci s novým partnerem hodně těší a hned v příštím roce by s ním chtěli vyhrát závod.
"Naším cílem je bojovat o třetím místo v šampionátu konstruktérů. Ale já doufám, že budeme moci dokázat více než to a že se po tolika letech dočkáme vítězství v závodě. Nechci vytvářet u našich fanoušků falešná očekávání či naděje, které bychom nemohli naplnit. Věřím ale, že příští rok alespoň jeden závod vyhrajeme," popisuje závodní ředitel Eric Boullier.
Věří v to díky schopnosti svého týmu stavět velmi rychlé vozy: "Vždy jsme byli v nejlepší trojce, ale v posledních letech jsme za touto pozicí hodně zaostávali. S Renaultem tedy budeme mít lepší motor a na tyto přední pozice se dostaneme zpět."
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.