Polský pilot si za Renault v následující sezóně nezajezdí. Zkouší to tedy u Williamsu, který mu nabídl test.
Robert Kubica si poprvé po svém zranění z roku 2011 vyzkoušel monopost F1 letos v květnu, kdy po boku Sergeje Sirotkina proháněl Lotus E20 v barvách Renaultu na okruhu ve Valencii. Následně si zajezdil na Paul Ricardu a v letošní specifikaci vozu Renault se poprvé svezl při sezónních testech v Maďarsku.
Renault se ale nakonec rozhodl naplnit svou dlouhodobou vizi divize Sport a sáhl po mladším Sainzovi, který se stal součástí machinací ohledně změn dodavatelů pohonných jednotek. Kubica má tak v roce 2018 dveře v Enstone zavřené.
To ale neznamená, že by byl polský jezdec bez šancí. Do svého manažerského týmu získal mistra světa Nica Rosberga a navíc si zajezdí, jak informovala francouzská stanice Canal+ Francia, po boku Lance Strolla během privátních testů stáje Williams. A právě Williams bude možná mít v roce 2018 volné místo po Massovi.
Testy by měly proběhnout v následujících týdnech a oba piloti si vyzkouší monopost ze sezóny 2014, se kterým britská stáj dosáhla na celkové třetí místo v Poháru konstruktérů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.