Objeví se Aston Martin ve Formuli 1? Bude dodávat motory Red Bullu?
Věci se konečně daly do pohybu a včera bylo oficiálně oznámeno, že Renault bude nově dodávat McLarenu namísto Toro Rosso. Italská stáj se tak bude muset spokojit s Hondou. To se dotýká i velkého Red Bullu, jelikož Renault se údajně moc nemá k dalšímu prodloužení kontraktu, který vyprší na konci příští sezóny.
Red Bull by tak u Hondy mohl skončit také, alespoň na rok 2019 a 2019. Pro rok 2021 se spekuluje o automobilce Porsche, která údajně zvažuje vstup do F1. Ve hře je vždy i Ferrari a Mercedes, ale z taktických důvodů se pravděpodobně nebudou chtít pustit do podpory velké stáje, jakou RBR je.
Šéf stáje rakouského nápajového gigantu navíc včera v rozhovoru pro SkySports rozvířil vody spekulacemi ohledně partnerství s automobilkou Aston Martin. "Drby v padoku jsou skvělé. Myslím si, že nás čeká brzy další oznámení. A nebude s Porsche. Nechám vás o tom přemýšlet, ale Porsche to nebude," řekl s šibalským úsměvem na tváři Horner.
Britští novináři se jen tak nedali a snažili se z Hornera vydolovat více informací. "Už s jedním motorářem máme partnerství. Nemusíš být raketový inženýr, abys na to přišel," dodal šéf Red Bullu.
Je tedy otázkou, zda spolupráce Red Bullu a Aston Martin bude po představení supersportu Valkyrie pokračovat a zda se britská automobilka pustí do Formule 1 jako dodavatel. Zajímavostí pak jest, že Mercedes vlastní 5% podíl v Aston Martin a dodává jim hybridní technologie.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.