Série oficiálních prohlášení McLarenu pokračuje zprávou o uzavření tříletého partnerství s Renaultem, který za zády jeho vozů svými motory nahradí Hondu.
Přestože McLaren má na kontě za dobu společné historie v F1 od roku 1977 již 814 velkých cen a Renault v roli výrobce motorů 591, doposud spolu ještě nikdy nespolupracovali. Z pohledu britského týmu je důvod toho partnerství evidentní: "Renault předvedl svou schopnost postavit vítězné motory pro svůj tým i pro zákaznické týmy," stojí ve zprávě.
Renault na druhou stranu získává "druhý špičkový tým Formule 1, který mu bude poskytovat prvotřídní zpětnou vazbu, pokud jde o vývoj svého motoru." Obě strany neočekávají nic jiného, než že spolu budou bojovat o vítězství.
Podle prezidenta Renaultu Jérôma Stolla jde o "strategické rozhodnutí pro Renault Sport. Renault bude poprvé spolupracovat s McLarenem a my jsme hrdi na to, že jsme se dohodli s organizací, která má ve Formuli 1 tak bohatou historii. Tato aliance není jen technická a sportovní, přicházejí s ní také marketingové a komunikační benefity. Víme, že McLaren na to bude na trati tvrdě tlačit a že z tohoto soutěžení budeme mít užitek všichni."
"Nejdůležitější je, že toto partnerství nám poskytuje rovnocennou šanci bojovat po boku dalších týmů poháněných Renaultem. V McLarenu máme motivaci, touhu a zdroje na to, abychom v roce 2018 byli konkurenceschopní.
Pohon od Renaultu nám teď dá schopnost učinit významný pokrok na roštu. Dnešním oznámením začíná nová kapitola v historii McLarenu a my se na její začátek už nemůžeme dočkat," říká šejk Mohamed bin Essa Al Chálífa, výkonný předseda a ředitel výkonného výboru skupiny McLaren.
Ředitel Technologické skupiny McLaren Zak Brown pokračuje slovy: "Dnešní oznámení nám dodává stabilitu, kterou potřebujeme k tomu, abychom se s naším šasi a s technickým programem pro rok 2018 posunuli kupředu bez jakéhokoliv dalšího zaváhání.
"Jako organizace pracoval McLaren vždy extrémně tvrdě na formování trvajících partnerství se svými technickými dodavateli. Jsme přesvědčeni o tom, že Renaultu můžeme přinést skutečnou hodnotu, když s ním budeme spolupracovat na rozvoji této současné pohonné jednotky v pravidelného vítěze závodů."
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.