Sergio Pérez v Singapuru řekl, že je velmi blízko podpisu nové smlouvy v F1. Upozorňuje, že Force India není jeho jedinou možností.
Mexickému jezdci po sezóně vyprší kontrakt s Force Indií. Nyní se svými sponzory konzultuje, za jakých podmínek a komu se pro příští sezónu upíše. "Jsem opravdu blízko tomu, abych podepsal svou smlouvu. Ale dokud ji nepodepíšu, tak víte - v F1 nikdy nevíte," uvádí Pérez.
Doufá, že tak učiní do Velké ceny Malajsie, kde by chtěl oznámit své budoucí plány. Poslední vývoj kolem Renaultu a Carlose Sainze, který k němu má přijít s Toro Rosso, na ně však údajně vliv nemá.
"Vzhledem k pozici, v níž se nacházím - jsem v týmu čtyři po sobě jdoucí roky, jak víte. Myslím, že příští rok to bude velkou výzvou to udržet. Když se poohlížím po možnostech kolem, tak špičkové týmy nemají žádné místo, kam byste se mohli posunout na roštu. Takže to je těžké se rozhodnout, co udělat, protože trh se teď moc nehýbe.
Myslím si ale, že Force India je rozhodně schopná vám dát takové auto, abyste ukázali svůj talent, a to je velmi důležité. Uvidíme, k čemu dojde, ale určitě cítím, že je pro mě dobrým místem," pokračuje mexický závodník, jemuž v letošním šampionátu patří s 58 body sedmé místo - a nebýt několika zbytečných kolizí se svým týmovým kolegou Estebanem Oconem, mohl jich mít ještě více.
Na otázku, jestli je jisté prodloužení u indické stáj, Pérez odpovídá: "Existují dvě možnosti, abych byl celkem upřímný, ale nechci je moc komentovat. Jsem opravdu blízko podpisu smlouvy, ale dokud není podepsána, jde o čistou spekulaci."
Tou druhou možností by mohl být Williams, který chce mít po boku Lance Strolla se silnými sponzory zkušeného pilota. Nahradí v něm Pérez Felipeho Massu?
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.