Sebastian Vettel si nemyslí, že by jej ulicemi Singapuru za umělého osvětlení v neděli čekala snadná cesta za vítězstvím.
Ferrari míří na okruh Marina Bay po obrovské porážce, kterou na domácí půdě utrpělo od Mercedesu, jenž si v Monze dojel s velkým náskokem pro první a druhé místo. Po zklamání před zraky svých tifosi se do vedení v šampionátu s náskokem tří bodů vítězný Lewis Hamilton.
V Singapuru se ale vzhledem k vlastnostem okruhu očekává jiný obrázek - vítězství Vettela, jenž vyhrál také na podobných tratích v Monaku či v Německu. Ten ale roli favorita nadcházejícího víkendu odmítá.
"Teoreticky bychom zde na tom měli být o něco lépe než v Monze, podle mě to ale bude těsné. Viděli jsme, že to je vyrovnané, ať už se jede kdekoliv - a to se týká tratí, které rozhodně vyhovují Mercedesu nebo rozhodně sedí víc Ferrari," popisuje Vettel.
"Jdu do toho s tím, co máme, co budu cítit zítra na dráze a s autem, které mám pod sebou," pokračuje pilot Ferrari. Mercedes v Singapuru sice loni zásluhou úřadujícího mistra světa Nica Rosberga vyhrál, ale obvykle se zde trochu trápí a v roce 2015 nedosáhl ani na pódium.
"Nebude to pro nás ten nejjednodušší víkend, ale přijíždím sem pozitivně naladěn a s plánem na vítězství v tomto závodě. Pracovali jsme tak tvrdě, jak jsme jen mohli, abychom porozuměli autu, a přijeli jsme tady s tím, že budeme naplno útočit," slibuje odhodlaně lídr šampionátu Hamilton z Mercedesu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.