Bývalý pilot Formule 1 Jacques Villeneuve nechápe zprávy o možném návratu Roberta Kubicy. Nejen, že se s ním nedalo moc dobře vycházet, ale navíc podle něj ani žádným zvláštním talentem neoplývá.
I když se po testech s Renaultem hovořilo o možném návratu polského jezdce do F1, šéf týmu Cyril Abiteboul nic takového nepotvrdil. Po pochybách o schopnostech jezdce snést plnou závodní zátěž uvedl: "nechci vytvářet spekulace ani tým k něčemu zavazovat, protože veřejnost má zájem o návrat Roberta. My bychom byli rádi, kdyby byl zpátky, muselo by to ale dávat smysl."
Francouzský tým očekává příchod Carlose Sainze, a tak se Kubica rozhlíží po jiných teoretických možnostech v F1 - například u Williamsu místo Felipeho Massy či Sauberu.
Podle Villeneuva by ale bylo hloupost, kdyby některý z týmů F1 Kubicu vzal jako svého závodního pilota: "Upřímně to nechápu. Zaprvé, jaký jezdec dostane nabídku k návratu po šesti letech? On se trápil ke konci své kariéry i s Petrovem. Vyhrál závod podobně jako Maldonado, ale pak co?"
"A navíc už není 100%. Myslím, že kdyby neměl svůj problém (zranění), tak by nikdy druhou šanci nedostal. Nejvíce mě štve to, že to celé je jen mediální věc. Druhou šanci by si více zasloužila celá řada jiných jezdců," pokračuje bývalý mistr světa, kterého u BMW v roce 2006 nahradil právě Kubica.
"V té době byl nesnesitelný. Pro mě to bylo strašné období. Víte, v padoku musíte projevovat respekt. Respekt vůči tomu, co dosáhli ostatní, a vůči prostředí, ve kterém se pohybujete. Proto mám trochu problémy si představit něco dobrého na jeho návratu do F1," vysvětluje Villeneuve.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.