Mercedes pracuje na zlepšení svého aerodynamického balíku pro vysoký přítlak, podle svého jezdce Valtteriho Bottase s ním ale zřejmě přijde až po Velké ceně Singapuru, která se jede tento víkendu.
I když Mercedes vyhrál poslední dva závody, tak v Singapuru se očekává, že mu to Ferrari bude moci oplatit vzhledem k výborným výkonům na pomalejších okruzích, jako bylo Monako či Maďarsko, kde zvítězil Sebastian Vettel.
"Do Singapuru míříme s tím, že by pro nás mohl být náročný. Na okruzích, které vyžadují vysoký přítlak, bylo Ferrari opravdu silné, a fakt silné bylo i v horkých závodech. Také Red Bull může být velmi dobrý," předpokládá Bottas, jemuž v šampionátu patří průběžná třetí příčka se ztrátou 38 bodů na Vettela.
"Je tedy před námi spousta práce na balíku pro vysoký přítlak. Na cestě jsou nějaká vylepšení, ale ve skutečnosti ještě ne pro Singapur. Bude to výzva. Nemyslíme si, že v Singapuru budeme favority," potvrzuje finský pilot všeobecná očekávání - o vítězství by se tam teoreticky mělo spíše prát Ferrari s Red Bullem.
Mercedes v posledních týdnech dosáhl zlepšení, Bottas ale nečeká, že jim to automaticky pomůže k vítězství: "Získali jsme dobré vyvážení a odvedli opravdu dobrou práci na nastavení auta. Ale [Monza] je tak odlišná vůči jiným okruhům, takže na to nemůžeme spoléhat: 'OK, něco jsme našli, co nám pomůže ke konci roku.' Takhle nesmýšlíme."
Jeho šéf Toto Wolff připustil, že se tým může zlepšit na pomalých tratích, Singapur podle něj jejich vozu bude vyhovovat mnohem méně než Silverstone, Spa či Monza.
"Stále věřím, že určité vlastnosti tamějšího okruhu našemu autu nesedí, což jste mohli vidět už dříve během tohoto roku - klikaté tratě vyhovovaly spíše Red Bullu a Ferrari... Stále čekám, že Singapur pro nás bude kvůli svým vlastnostem náročnější než Monza, Spa nebo Silverstone," prohlásil Wolff.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.