Stane se Nico Hülkenberg největším smolařem v historii Formule 1? Na svém kontě má již 128 startů a zatím nedosáhl na jediné pódium.
Nico Hülkenberg, kterému piloti kvůli jeho nevyzpytatelnému chování říkají s oblibou Hulk, může v noční Velké ceně Singapuru nasadit novou laťku v počtu odjetých Grand Prix bez pódiového umístění. V současné době se Hulk dělí o první příčku s krajanem Adrianem Sutilem. Oba piloti mají na svém kontě 128 velkých cen.
Vítěž 24h Le Mans 2015 měl pódium na dosah hned třikrát. V roce 2012 a 2016 skončil čtvrtý ve Spa, v roce 2013 pak získal bramborovou medaili i v Jižní Koreji. Šestkrát byl za svou osmiletou kariéru v F1 pátý, čtrnáctkrát šestý a sedmý a patnáctkrát skončil na osmé příčce.
Zajímavostí také je, že si Hülkenberg vyzkoušel alespoň jednou start z prvních 18 příček. Ve své premiérové sezóně (2010) dokázal získat s Williamsem v Brazílii pole position, v roce 2013 pak startoval třetí v Itálii a z první řady pak startoval ještě loni v Rakousku, a to na voze Force India.
Samozřejmě je třeba vzít v potaz, že německý závodník neměl zrovna štěstí na angažmá ve špičkových stájích. Na druhou stranu Sergio Peréz, který s Hulkem jezdil za indickou Force Indii v letech 2014 až 2016, se dostal na pódium hned čtyřikrát - Bahrajn (2014), Rusko (2015), Monako (2016) a Baku (2016).
Ze současných jezdců Formule 1 jsou pak největšími smolaři Marcus Ericsson a Carlos Sainz. Švédský pilot má na svém kontě 69 startů bez pódia. Španěl, jenž možná v následující sezóně bude jezdit právě po boku Nica Hülkenberga, jich má o 16 méně, tedy 53.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.