Daniil Kvjat je dalším pilotem, kterého si bere na mušku bývalý mistr světa F1 a současný komentátorský rebel Jacques Villeneuve. Nadšen není ani Carlosem Sainzem, proto by jej nepřekvapilo, kdyby Toro Rosso vyměnilo oba své jezdce.
Kanaďana by vůbec nepřekvapilo, kdyby se Toro Rosso v brzké budoucnosti kompletně obměnilo svou jezdeckou sestavu. Moc na něj nezapůsobil Carlos Sainz a obzvlášť kritický je vůči Kvjatovi.
"Nepřizpůsobil se Red Bullu, tak šel zpět k Toro Rosso. Ale do formy se nevrátil. Stále není na úrovni Sainze. Navíc dělá jen hlouposti a nikdy si z nich nebere ponaučení," popisuje Villeneuve.
Kvjat pro stáj z Faenzy letos získal zatím jen 4 body, zatímco jeho týmový kolega Sainz jich má na svém kontě už 36. Mistra světa z roku 1997 ale zatím moc nenadchl ani on.
"Zůstává ve své rovině - je pořád stejným jezdcem, jakým byl před třemi či čtyřmi roky. Také často plive na Toro Rosso: 'Auto není dobré, nechci u týmu zůstat.' Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby ti dva v F1 moc dlouho nepokračovali," pokračuje televizní komentátor.
"Gasly přichází, ale je šance, že Kvjat zůstane, protože Red Bull potřebuje Rusa. Své místo si očividně letos nezaslouží. Je tam čistě z politických a mediálních důvodů," dodává Villeneuve.
Charles Leclerc je spokojený se směrem nastavení SF-25, který odpovídá jeho stylu, ale stále hledá úpravy pro lepší zvládnutí chování letošního monopostu.
Šéf Williamsu James Vowles vyjádřil otevřenou podporu možné kandidatuře Carlose Sainze staršího na post prezidenta FIA.
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.
Mick Schumacher nadále usiluje o návrat do Formule 1 a do své blízkosti přizval zkušeného poradce Dirka Müllera. Ten věří, že Schumacher je dnes mentálně i jezdecky dál než při svém debutu a má šanci znovu prorazit.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.