Pilot Toro Rosso Carlos Sainz komentuje zlepšení svých soupeřů. V případě Renaultu ho to vzhledem ke zdrojům francouzské automobilky neudivuje, porážky očekává i od McLarenu, byť ten se stále trápí s nekonkurenceschopnou pohonnou jednotkou Hondy.
Španělský pilot si všímá, že je soupeři postupně překonávají, což podle něj souvisí s jejich omezenými financemi.: "Nemyslím si, že to je pro mou stáj fér ji srovnávat s výrobci, jako je Renault. U něj bylo jasné, že se bude takto zlepšovat. Pokud se srovnáme například s Force Indií, tak v místech, jako je Maďarsko - kde motor není tak důležitý, jsme na tom byli lépe než oni."
"Tady na datech vidím, že nejsou v zatáčkách rychlejší než my. McLaren a Renault jsou jediní, kteří hodně navyšují přítlak svých aut a dosahují oproti nám v zatáčkách rozdílu," všímá si dále španělský jezdec. Renault například v Silverstone nasadil novou podlahu a tím podle Sainze "najednou získali půlsekundový náskok."
Očekává, že McLaren a Renault jim nakonec utečou, ale věří, že se Haasu, Force Indii budou moci nadále rovnat: "Nevím. Spíše si myslím, že odteď budou McLaren a Renault v kvalifikacích před námi. Obzvlášť na tratích, kde nebude tolik záležet na motoru, bude McLaren dosahovat velkých pokroků."
"Renault je o půl sekundy před námi, ale Force Indii a Haas dokážeme zvládnout. Force India získala na začátku sezóny hodně bodů, takže jsou z pohledu skóre mimo dosah, nikoliv však z pohledu rychlosti. Ještě dostaneme vylepšení, snad nám tedy pomůže," doufá Sainz.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.