Pilot Toro Rosso Carlos Sainz komentuje zlepšení svých soupeřů. V případě Renaultu ho to vzhledem ke zdrojům francouzské automobilky neudivuje, porážky očekává i od McLarenu, byť ten se stále trápí s nekonkurenceschopnou pohonnou jednotkou Hondy.
Španělský pilot si všímá, že je soupeři postupně překonávají, což podle něj souvisí s jejich omezenými financemi.: "Nemyslím si, že to je pro mou stáj fér ji srovnávat s výrobci, jako je Renault. U něj bylo jasné, že se bude takto zlepšovat. Pokud se srovnáme například s Force Indií, tak v místech, jako je Maďarsko - kde motor není tak důležitý, jsme na tom byli lépe než oni."
"Tady na datech vidím, že nejsou v zatáčkách rychlejší než my. McLaren a Renault jsou jediní, kteří hodně navyšují přítlak svých aut a dosahují oproti nám v zatáčkách rozdílu," všímá si dále španělský jezdec. Renault například v Silverstone nasadil novou podlahu a tím podle Sainze "najednou získali půlsekundový náskok."
Očekává, že McLaren a Renault jim nakonec utečou, ale věří, že se Haasu, Force Indii budou moci nadále rovnat: "Nevím. Spíše si myslím, že odteď budou McLaren a Renault v kvalifikacích před námi. Obzvlášť na tratích, kde nebude tolik záležet na motoru, bude McLaren dosahovat velkých pokroků."
"Renault je o půl sekundy před námi, ale Force Indii a Haas dokážeme zvládnout. Force India získala na začátku sezóny hodně bodů, takže jsou z pohledu skóre mimo dosah, nikoliv však z pohledu rychlosti. Ještě dostaneme vylepšení, snad nám tedy pomůže," doufá Sainz.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.