Max Verstappen musel v Belgii již pošesté odstoupit. Opět ho zklamala pohonná jednotka Renault a v rakouské stáji začíná panovat napětí.
Max i Jos Verstappen s Red Bullem začínají ztrácet trpělivost, to samé by se dalo říct i o vztahu Red Bullu a francouzského motoráře Renault. V obou případech ale nelze nic moc dělat.
Mladý Holanďan je kontraktem uvázán až do konce roku 2019. I kdyby se našel někdo, kdo by byl ochoten jej vykoupit ze smlouvy za obrovskou sumu, tak problémem Verstappena zůstává, že zatím lepší alternativu nemá.
Sestava Ferrari je jasná a u Mercedesu to nevypadá, že by se dvojice Hamilton - Bottas rozešla. A nikdo jiný Red Bullu zatím moc konkurovat nedokáže.
Stejně to vidí i majitel rakouské stáje Dietrich Mateschitz: "50% neúspěšnost je nepřijatelná," řekl rakouský miliardář pro Speed Week. "Kam by ale v současné chvíli šel? V budoucnu si ho neudržíme, pokud mu nenabídneme pořádné auto," pokračoval zakladatel společnosti Red Bull.
Změna motoráře se zřejmě také nechystá. Ferrari ani Mercedes nebudou chtít Red Bullu dodávat a nikdo jiný tu není. Vlastně je tu Honda, ale... "Pro nás se nic nemění. Nemůžeme získat Mercedes ani Ferrari a Honda by nám moc nepomohla," zakončil Dietrich Mateschitz.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.