Nico Hülkenberg dojel za Mercedesy, Ferrari a Red Bullem jako nejlepší jezdec ze zbytku pole. Renault se neustále zlepšuje a jeho jezdec jej vybízí, aby nepolevoval.
Ve Spa-Francorchamps se německý pilot kvalifikoval na sedmé příčce za nejlepší šesticí špičkových týmů, v závodě si po odstoupení Maxe Verstappena o jednu příčku polepšil. Podruhé v posledních třech závodech tak obsadil výbornou šestou příčku s vozem RS17, který byl v Belgii čtvrtý nejrychlejší.
"Dodává mi to velkou důvěru. Myslím, že si nemůžeme dovolit polevit v práci. Musíme pokračovat v pokrocích a zlepšování, protože jsem si jistý, že na to ostatní stále tlačí," říká Hülkenberg, kterému v belgické kvalifikaci chybělo na nejrychlejšího Hamiltona 2,3 sekundy.
"A když se podívám vstříc budoucnosti, chceme snížit ztrátu na špičkové tři týmy. Musíme pokračovat v takovém vývoji, pro nás je velmi klíčový. Nejsem si jist ohledně Monzy, ale pak můžeme prožít několik opravdu dobrých závodů," věří pilot Renaultu svému zlepšujícímu se vozu RS17. V šampionátu konstruktéru jsou na osmém místě o pouhý bod za Haasem.
On sám tak dobrou výkonnost v Belgii nečekal: "Samozřejmě, že jsme tu pozici získali po odstoupení [Verstappena], ale v těchto dnech tam musíte být a udržet se vpředu. Jsem spokojený a pozitivně překvapený, abych byl upřímný. Opět jsme byli díky rychlosti mého vozu čtvrtým nejlepším týmem, což je hodně dobré!"
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.