Před pár dny bylo potvrzeno, že čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel zůstane i nadále u Ferrari. Prodloužil rovnou o 3 roky.
"Miluji tento tým," řekl Vettel. "Věřím, že Ferrari má v sobě něco unikátního. Něco, co další týmy nemají. Před dvěma lety jsme si dali cíl, že se chceme dostat zpět na vrchol. Myslím si, že jsme nyní na správné cestě. Zatím nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale pomalu se tam dostáváme," pokračoval mistr světa z let 2010 až 2013.
"S Ferrari toho chci ještě mnoho dosáhnout a věřím, že stejné je to i z jejich strany. Lidé o nich mluví jako o legendě a vypadá to, že je legenda stále žije. Je skvělé, že mohu být součástí této rodiny, nebylo o čem přemýšlet," dodal Vettel.
Původně se spekulovalo, že Vettel bude chtít uzavřít kontrakt jen na rok, ale Ferrari trvalo na tříletém kontraktu. Navíc si údajně Němec vyžádal, aby jeho parťákem v další sezóně byl Iceman.
Poté, co byl Kimi oznámen, se dalo předpokládat, že u Maranella zůstane i Seb. Dalo se předpokládat, že Ferrari sestavu představí během domácí Grand Prix na Monze, ale nakonec to učinilo již během závodu ve Spa.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.