Před pár dny bylo potvrzeno, že čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel zůstane i nadále u Ferrari. Prodloužil rovnou o 3 roky.
"Miluji tento tým," řekl Vettel. "Věřím, že Ferrari má v sobě něco unikátního. Něco, co další týmy nemají. Před dvěma lety jsme si dali cíl, že se chceme dostat zpět na vrchol. Myslím si, že jsme nyní na správné cestě. Zatím nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale pomalu se tam dostáváme," pokračoval mistr světa z let 2010 až 2013.
"S Ferrari toho chci ještě mnoho dosáhnout a věřím, že stejné je to i z jejich strany. Lidé o nich mluví jako o legendě a vypadá to, že je legenda stále žije. Je skvělé, že mohu být součástí této rodiny, nebylo o čem přemýšlet," dodal Vettel.
Původně se spekulovalo, že Vettel bude chtít uzavřít kontrakt jen na rok, ale Ferrari trvalo na tříletém kontraktu. Navíc si údajně Němec vyžádal, aby jeho parťákem v další sezóně byl Iceman.
Poté, co byl Kimi oznámen, se dalo předpokládat, že u Maranella zůstane i Seb. Dalo se předpokládat, že Ferrari sestavu představí během domácí Grand Prix na Monze, ale nakonec to učinilo již během závodu ve Spa.
Haas oslaví svou 200. Grand Prix speciálním zbarvením vozu během závodu v Kanadě. Po nepovedeném víkendu ve Španělsku doufá, že jubileum přinese nový impuls a návrat ke konkurenceschopnosti.
Formule 1 představila kalendář pro rok 2026, ve kterém debutuje Madrid a naopak chybí tradiční Imola.
Mercedes už naplno pracuje na nové éře Formule 1, která odstartuje v roce 2026 zásadní změnou technických pravidel. Podle Simoneho Restyho v ní vidí nejen obrovskou výzvu, ale i šanci vrátit se na vrchol, pokud tým správně odhadne vývojový směr.
Red Bull potvrdil, že má připravený nouzový plán pro případ jednozávodního zákazu startu Maxe Verstappena ve Formuli 1. I když je jeho absence nepravděpodobná, tým chce být připravený minimalizovat dopady na šampionát.
Velká cena Kanady je proslulá proměnlivým počasím, které často způsobuje chaos a mění závodní strategie. I letos panuje nejistota zda dorazí déšť, protože v Montréalu nikdy nevíte co přinese další oblak.
Situace Lewise Hamiltona ve Ferrari nabírá na vážnosti, protože sedminásobný mistr světa se zatím nedokázal plně sžít se svým novým vozem pro sezónu F1 2025.
Dvojnásobný mistr světa F1 a bývalý pilot McLarenu Mika Häkkinen vyjádřil překvapení nad tím, že Max Verstappen během Velké ceny Španělska nijak nezpochybnil rozhodnutí týmu Red Bull obout tvrdou směs pneumatik. Podle Fina bylo neobvyklé, že jezdec jeho kalibru nepokusil strategii více ovlivnit.
Přestup k Ferrari měl být pro Hamiltona vrcholem kariéry, ale zatím přináší spíše nejistotu než úspěchy. Sedminásobný mistr světa se stále adaptuje na nové prostředí, což vyvolává spekulace o jeho budoucnosti ve Formuli 1.
Flavio Briatore dal jasně najevo, že Alpine musí v roce 2026 pravidelně bojovat o stupně vítězů, jinak nemá šanci naplnit jeho ambice. Přechodné období končí a tým musí začít dokazovat svou konkurenceschopnost přímo na trati.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.