 
            Toro Rosso očekává v nadcházejících dvou podnicích kvůli dlouhým rovinkám a svému motoru Renault horší konkurenceschopnost. Lépe na tom podle svého šéfa Franze Tosta bude zase až od Singapuru, kde na výkonu tolik nezáleží.
Loni Toro Rosso používalo rok staré pohonné jednotky Ferrari a v průběhu sezóny se čím dál více propadalo. Letos má aktuální specifikace Renaultu, stejně jako její mateřská stáj Red Bull. A byť když francouzský dodavatel oznámil určitá hardwarová i softwarová vylepšení pro příští dvě velké ceny, tak ve Faenze očividně příliš velké pokroky nečekají, zatímco Red Bullu to má jet "celkem dobře."
"Ve středně-rychlých a středně-pomalých zatáčkách naše auto funguje docela dobře, když není motor prioritou jako je tomu v Kanadě, v Rakousku, v Baku či v Silverstone," říká Tost. "Očekávám, že jakmile dorazíme do Singapuru, Ameriky a snad i do Japonska, tak budeme celkem konkurenceschopní."
"Ve Spa a v Monze čekám problémy, protože na nich jsou tak dlouhé rovinky, kde zkrátka ten výkon motoru potřebujete. A my víme, že ho máme trochu méně," uvádí na adresu Renaultu. S letošním pokrokem svého týmu je letos jinak spokojený, i když se v oblasti rozpočtu nemůže měřit se špičkovými týmy.
"Auto jsme vylepšili, dosáhli jsme určitých pokroků, jenže v této oblasti jsme také omezení rozpočtem. Nemůžeme nasazovat spoustu vylepšení v každém závodě jako top týmy, protože ty mají k dispozici třikrát nebo čtyřikrát více peněz než my," vysvětluje Tost.
"Opravdu si musíme spočítat všechno, co děláme, jak to děláme. A musím říct, že zatím odvádíme poměrně dobrou práci," pochvaluje si šéf Toro Rosso svůj tým, kterému v šampionátu patří s 39 body šestá příčka. Na pátý Williams před sebou ale ztrácí jen 2 body.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.