Rakouský tým má po letní pauze vysoké ambice. V Red Bullu by totiž rádi po zbytek sezóny jezdili lépe než Ferrari.
Red Bull před začátkem sezóny věřil, že letos konečně dotáhne ztrátu na Mercedes, který v posledních třech letech dominoval celému šampionátu. To se ale rakouské stáji zatím nepovedlo. Navíc týmu nápojového gigantu uniklo i Ferrari, které nyní svádí se Stříbrnými šípy tvrdý boj. Loni Red Bull stáj z Maranella porazil přesně o 60 bodů (468:398).
Situace v Poháru konstruktérů je v současné situaci následující: Vede Mercedes (357 bodů), následuje se ztrátou 39 bodů Ferrari (318 bodů) a pak tu máme propast 134 bodů, které ztrácí právě Red Bull (184 bodů). Pro úplný obrázek je třeba pak vzít v potaz, že vozy červeného býka zatím z 22 startů nedojely hned osmkrát.
Šéf Red Bullu ale věří v lepší druhou polovinu sezóny 2017, ve které se pojede ještě 9 velkých cen - počínaje VC Belgie (27. srpna). Ambice jsou dokonce tak vysoké, že by v Red Bullu rádi ze zbývajících závodů přivezli více bodů než Ferrari.
"Co se týče šampionátu, tak naše ztráta na Mercedes a Ferrari je opravdu velká na to, abychom je dohnali. Byl bych rád, kdybychom alespoň v druhé polovině roku Ferrari na body porazili. Pokud se nám podaří dostat do pozice, kdy budeme útočit na pódiová umístění, tak je to pro nás reálný a zároveň agresivní cíl," řekl šéf stáje Christian Horner.
Před Velkou cenou Španělska Niki Lauda prohlásil, že šampionát začíná nanovo. A podobně to vidí i šéf rakouské stáje. Právě Barcelona byla dle Hornera pro Red Bull milníkem, díky němuž vývoj nabral dobrý směr.
"Abyste vyřešili technické potíže, je třeba si sednout a vše zanalyzovat. Naši technici v tomto ohledu odvedli skvělou práci, ale pořád tu byl zhruba měsíc až šest týdnů, kdy se muselo vše ladit. To už se ale odjelo pár závodů. Až v Barceloně jsme byli schopni představit balíček, který odstranil naše problémy ze začátku roku. V ten moment jsme se začali opravdu posouvat. Myslím si, že jdeme správným směrem. Od Barcelony se pořád vyvíjíme a budeme se snažit maximálně tlačit na pilu po celý zbytek sezóny," dodal Horner.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.