Šéf Red Bullu Christian Horner si nemyslí, že by se Max Verstappen nechal zlákat nabídkami Ferrari či Mercedesu.
Mladý Holanďan má smlouvu s rakouským týmem až do roku 2019, zájem o něj již delší dobu ale projevují Stříbrné šípy či Scuderia. V současné době se s vozem RB13 kvůli technickým problémům trápí a tým se nedokáže rychlostně vyrovnat již zmíněným týmům.
Nebude to proto Verstappena svádět k tomu, aby z Red Bullu utekl? "Nemyslím si to. Podle mě vidí, co se děje. Je netrpělivý jako kterýkoliv jiný mladík, ale je dostatečně objektivní aby věděl, že máme ve vývoji dobré věci," odpovídá Horner.
"Od počátku po současný stav máme tu správnou trajektorii, jakmile jsme vyřešili potíže s korelací z počátku roku. Pozorujeme velmi prudké pokroky," pochvaluje si šéf Red Bullu, který chce do konce roku předstihnout v šampionátu i Ferrari.
Verstappen ale dal letos už několikrát najevo svou frustraci a vyjádřil i obavy o budoucnost. Určité pochybnosti vyjádřil také o motorovém partnerovi týmu - o Renaultu. Po problémech se spojkou v Rakousku řekl, že v něj "ztrácí důvěru."
Horner si proto uvědomuje, že klíčovou podmínkou je dát svému jezdci auto, s kterým by mohl vítězit: "To, co je na listu papíru, musí odrážet přání obou stran. Nemá cenu teď hovořit o tom, co bude po vypršení Maxova současného kontraktu, jelikož je na nás, abychom mu poskytli vůz, s nímž může závodit a vyhrávat. A já jsem si jistý tím, že pokud to uděláme, pak nebude existovat tým, ve kterém by byl Max raději."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.