Renault dosáhl podle jezdce Nica Hülkenberga s posledním balíkem vylepšení významného průlomu, který mu umožní se dále přiblížit předním týmům.
Francouzský tým přivezl do Silverstone novou podlahu a v Maďarsku přidal další díly, které na dráze fungovaly. To mu dodává sebedůvěru. "Je to důležité, je to povzbuzující, je to všechno," těší Hülkenberga, jenž dojel v Británii šestý.
"Já jsem to zažíval mnoho let: sliby, sliby, sliby. Přivezli jsme vylepšení a v podstatě nic nedělalo. Zkoušeli jsme z toho něco získat, ale nikdy se to nepovedlo. Pak jsem dva poslední roky strávil u Force Indie - tam to vždy fungovalo dle příslibů a šlo o velké kroky vpřed. A teď se to tento rok zdá být stejné," těší německého pilota ve službách Renaultu.
"A pokud chcete hrát s těmi velkými hráči a dosahovat velkého pokroku, tak to tak musí být. Je také důležité, aby vám to korelovalo - mezi CFD, aerodynamickým tunelem a tratí, aby vše dohromady fungovalo. Pro jasný vývoj to je zásadní," pokračuje Hülkenberg.
Podle něj díky posledním pokrokům na to budou moci ve druhé části sezóny ještě více přitlačit: "Samozřejmě, že vás to dostává do tempa, když máte dobrou výkonnost. Přirozeně vás to popohání, vede to k dobré náladě a pocitům."
"Po letní přestávce přichází Spa a Monza, dva okruhy ohromně závislé na výkonu, takže to tam může být trochu těžší. Pokud jde ale o přilnavost, vyvážení a takové věci, tak si myslím, že jsme dosáhli velkého pokroku. Bude to zajímavé. Zůstává to naší ambicí a cílem pro letošní rok, dostat se výše," dodává Hülkenberg.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.