Renault dosáhl podle jezdce Nica Hülkenberga s posledním balíkem vylepšení významného průlomu, který mu umožní se dále přiblížit předním týmům.
Francouzský tým přivezl do Silverstone novou podlahu a v Maďarsku přidal další díly, které na dráze fungovaly. To mu dodává sebedůvěru. "Je to důležité, je to povzbuzující, je to všechno," těší Hülkenberga, jenž dojel v Británii šestý.
"Já jsem to zažíval mnoho let: sliby, sliby, sliby. Přivezli jsme vylepšení a v podstatě nic nedělalo. Zkoušeli jsme z toho něco získat, ale nikdy se to nepovedlo. Pak jsem dva poslední roky strávil u Force Indie - tam to vždy fungovalo dle příslibů a šlo o velké kroky vpřed. A teď se to tento rok zdá být stejné," těší německého pilota ve službách Renaultu.
"A pokud chcete hrát s těmi velkými hráči a dosahovat velkého pokroku, tak to tak musí být. Je také důležité, aby vám to korelovalo - mezi CFD, aerodynamickým tunelem a tratí, aby vše dohromady fungovalo. Pro jasný vývoj to je zásadní," pokračuje Hülkenberg.
Podle něj díky posledním pokrokům na to budou moci ve druhé části sezóny ještě více přitlačit: "Samozřejmě, že vás to dostává do tempa, když máte dobrou výkonnost. Přirozeně vás to popohání, vede to k dobré náladě a pocitům."
"Po letní přestávce přichází Spa a Monza, dva okruhy ohromně závislé na výkonu, takže to tam může být trochu těžší. Pokud jde ale o přilnavost, vyvážení a takové věci, tak si myslím, že jsme dosáhli velkého pokroku. Bude to zajímavé. Zůstává to naší ambicí a cílem pro letošní rok, dostat se výše," dodává Hülkenberg.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.