Renault dosáhl podle jezdce Nica Hülkenberga s posledním balíkem vylepšení významného průlomu, který mu umožní se dále přiblížit předním týmům.
Francouzský tým přivezl do Silverstone novou podlahu a v Maďarsku přidal další díly, které na dráze fungovaly. To mu dodává sebedůvěru. "Je to důležité, je to povzbuzující, je to všechno," těší Hülkenberga, jenž dojel v Británii šestý.
"Já jsem to zažíval mnoho let: sliby, sliby, sliby. Přivezli jsme vylepšení a v podstatě nic nedělalo. Zkoušeli jsme z toho něco získat, ale nikdy se to nepovedlo. Pak jsem dva poslední roky strávil u Force Indie - tam to vždy fungovalo dle příslibů a šlo o velké kroky vpřed. A teď se to tento rok zdá být stejné," těší německého pilota ve službách Renaultu.
"A pokud chcete hrát s těmi velkými hráči a dosahovat velkého pokroku, tak to tak musí být. Je také důležité, aby vám to korelovalo - mezi CFD, aerodynamickým tunelem a tratí, aby vše dohromady fungovalo. Pro jasný vývoj to je zásadní," pokračuje Hülkenberg.
Podle něj díky posledním pokrokům na to budou moci ve druhé části sezóny ještě více přitlačit: "Samozřejmě, že vás to dostává do tempa, když máte dobrou výkonnost. Přirozeně vás to popohání, vede to k dobré náladě a pocitům."
"Po letní přestávce přichází Spa a Monza, dva okruhy ohromně závislé na výkonu, takže to tam může být trochu těžší. Pokud jde ale o přilnavost, vyvážení a takové věci, tak si myslím, že jsme dosáhli velkého pokroku. Bude to zajímavé. Zůstává to naší ambicí a cílem pro letošní rok, dostat se výše," dodává Hülkenberg.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.