Bývalý šéf stáje Ferrari Stefano Domenicali si užívá letošní napínavou sezónu a doufá, že se na jejím konci bude více radovat inženýři z Maranella. Zmiňuje se také o ochraně kokpitu, která bude ve Formuli 1 zavedena od příštího ročníku.
Sympatický Ital v současné době šéfuje automobilce Lamborghini, které se zatím nechystá ani do Formule 1, ani do Formule E. "Naší prioritou jsou technologie, které už máme. V krátkodobém horizontu to na tento krok nevidím pro žádnou značku supersportů, hlavně ne pro nás. Formule E je zajímavá pro mnoho automobilek a také si myslím, že je lákavá pro tradiční motorsport."
Poté svou pozornost obrací k letošnímu šampionátu Formule 1, v němž Sebastian Vettel během letní přestávky vede nad Lewisem Hamiltonem o 14 bodů: "Pozoruji mnohem zajímavější sezónu, než byla ta poslední. Jde o zcela otevřený šampionát, který se může rozhodnout v posledním závodě."
Úspěch jezdce Ferrari, kterému šéfoval, by ho pochopitelně potěšil: "Jakožto Ital opravdu doufám, že se dostaneme do konce s výsledkem, který bude opětovat obrovskou vášeň obklopující Ferrari v naší zemi."
Na otázku k příští sezóně, kdy bude zavedena kontroverzní ochrana kokpitu typu Halo, Domenicali pro Autosprint odpovídá: "Federace [FIA] dělá dobře, když upřednostňuje bezpečnost. Vzpomínám si na mnohé inovace, které vyvolaly negativní reakci veřejnosti. Ale nemyslím si, že by někdo mohl zpochybnit její užitečnost, zatímco na estetický problém se brzy zapomene."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.