Felipe Massa by rád pokračoval v závodění ve Formuli 1 i v příští sezóně. Se svými letošními výkony je spokojený, což si cení i vedení Williamsu.
Šestatřicetiletý Brazilec chtěl v F1 původně skončit už loni, nakonec se ale s Williamsem dohodl na pokračování poté, co z něj odešel Valtteri Bottas, aby u Mercedesu nahradil překvapivě končícího mistra světa Nica Rosberga.
Massa, která má na kontě od svého debutu v F1 v roce 2002 již 260 velkých cen, věří, že se stále zlepšuje. V F1 hodlá pokračovat, pokud bude mít tu správnou příležitost. Williams zatím vyhodnocuje, kdo by příští rok mohl dělat týmového kolegu Lanceovi Strollovi, brazilský pilot nicméně patří mezi hlavní kandidáty.
Považoval by Massa nabídku Williamsu na závodění v sezóně 2019 za dobrou příležitost? "Určitě ano. Jsem fakt v dobré formě, pokud jde o způsob, jakým jezdím, jak rozumím autu a všechno. Nemám žádný důvod, proč bych v F1 nezůstal. Ale uvidíme, co se přihodí," odpovídá jezdec.
"Závodím mnohem uvolněnějším způsobem a jsem spokojený s tím, co dělám v autě. Žel jsem měl v několika závodech trochu smůlu, ale užívám si to. Nemyslet na jiné věci, které někdy souvisí s vaší prací, to vás zkrátka uvolňuje. Dělám to, co dělám rád a bez tlaku si to užívám," popisuje pro Autosport Massa, jenž letos skončil dvakrát šestý (v Austrálii a v Bahrajnu).
Jeho schopnost tým věří. "Felipe je materiálem mistra světa, viděli jsme to v sezóně, kdy se jím na chvíli stal," odkazuje na rok 2008 technický ředitel Paddy Lowe. "Je očividně velmi talentovaný a je to skvělé s ním pracovat a přicházet na to, jak pracuje."
"Je to fantastický kluk pro spolupráci: nadšený, přátelský, hodně podporuje Lance a učení, kterým potřebuje projít. Je to s ním zábava, přitom je velmi stabilní a spolehlivým klukem, kterého chcete mít na druhé straně garáže. Myslím, že pokud bychom Felipemu poskytli to správné auto, tak by mohl vyrazit a dokončit úkol," hodnotí Lowe.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.