V Kalifornii možná vyroste nový závodní okruh, který se netají pořadatelskými ambicemi. Je tak možné, že se v budoucnu Formule 1 vrátí do Kalifornie.
Městečko San Juan Bautista ležící necelých 200 kilometrů od srdce moderního technologického světa, San Francisca, by v budoucnu mohlo hostit kalifornskou zastávku Formule 1. V tomto místě pravděpodobně vznikne nový motoristický komplex Motor & Technology Center of Excellence.
Bavíme se ale o budoucnosti relativně daleké, jelikož projekt teprve prochází dlouhým byrokratickým řízením. Dle magazínu Racer ale tamní autority vnímají tento projekt podnikatele Williams F. Yaoa pozitivně. Krom okruhu by v místě měl vzniknout i luxusní hotel. V projektu je navíc zainteresovaný expromotér z texaského okruhu Tavo Hellmund.
"Toto místo bude epicentrem inovací. Budmeme pokrývat vše od krásy a sofistikovanosti závodních aut po technologický pokrok. Chceme fanouškům nabídnout jak technologický, tak závodní zážitek. Během naší hlavní akce, Velké ceny Sillicon Valley Formule 1, budeme využívat technologie tohoto odvětví ke tvorvě nezapomenutelných momentů. Navíc vše bude doprovázeno programem zaměřeným na nejnovější technologie a umělou inteligenci, čímž dokážeme zaujmout nové fandy," řekl Yao.
Dá se očekávat podpora ze strany americké společnosti Liberty Media, která se netají tím, že by ráda v budoucnu viděla více Grand Prix za Velkou louží. Do toho by kalifornští promotéři rádi získali i závody silničních motocyklů MotoGP.
Zajímavostí na závěr jest pak fakt, že pár dní před uveřejněním těchto prohlášení se v Kalifornii nacházel úřadující mistr světa a dnes již expilot Nico Rosberg.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.