Dle Hornera Red Bull ztrácí primárně kvůli absenci lepších kvalifikačních módů pohonných jednotek Renault. Kdyby se toto změnilo, tak by prý Red Bull mohl dotáhnout Ferrari, potažmo Mercedes.
Doménou Ferrari a hlavně pak Mercedesu jsou kvalifikační módy motoru, které tyto stáje využívají v třetí části kvalifikace a občas i přímo v závodě. A právě z tohoto faktu má vedení Red Bullu největší vrásky na čele.
"Auto se zlepšuje v závodních podmínkách a znovu jsme v Maďarsku byli konkurenceschopní. Potřebovali bychom ale ještě najít nějaký výkon v motoru. V Q1 a Q2 během kvalifikace byl Max druhý nejrychlejší, ale pak bychom potřebovali o špetku rychlosti navíc, abychom mohli konkurovat našim největším rivalům," okomentoval situaci šéf rakouské stáje.
Přestože se očekávalo, že pohonné jednotky Renault, respektive tyto motory ve vozech Red Bullu budou schopny zatopit i takovému Mercedesu. Nakonec se tak nestalo a francouzský motorář zaostává i za Ferrari. Je tedy otázkou, zda se situace v druhé polovině sezóny a hlavně pak v následujícím roce zlepší. Horner v této otázce nebyl moc sdílný: "Budete si muset promluvit s naším dodavatelem, abyste porozuměli jejich krokům ohledně představení nových specifikací."
Jak vidí Horner šance své stáje v Belgii? "Doufejme, že tam budeme konkurenceschopní. V Rakousku se nám to docela podařilo, hlavně tedy v neděli. V sobotu budeme určitě mít obtíže. Cítím to tak na pátou a šestou pozici na startovním roštu. V neděli bychom pak mohli být rychlejší a další věcí je, že se tam dá předjíždět."
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
Charles Leclerc byl nejrychlejší v závěrečném tréninku před Velkou cenou Británie. Na Silverstonu budou o pole position rozhodovat doslova drobné rozdíly, které dávají Ferrari, McLarenu i Red Bullu reálnou šanci na první místo na startu.
Charles Leclerc je po pátečních trénincích na Silverstonu spokojený s tempem Ferrari, ale stále hledá ideální nastavení pro kvalifikaci. Tým zaostává za McLarenem a čeká ho výzva zvládnout nejisté počasí, které by mohlo ovlivnit závodní víkend.
Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.
Lando Norris a Oscar Piastri dominují sezoně 2025 a McLaren jim podle Zaka Browna umožní svobodně závodit. Věří, že jejich vzájemný vztah tím neutrpí.
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.