Carlos Sainz zpětně reflektuje své prohlášení z Rakouska. Dnes je to prý uzavřená věc a i nadále chce Sainz jezdit v hlavní stájí nápojového gigantu.
Carlos Sainz rozvířil vody, když v Rakousku během tiskové konference prohlásil, že nepovažuje své setrvání v Toro Rosso za pravděpodobné. Na tento výrok tvrdě reagovalo úzké vedení Red Bullu, které naznačilo, že víceletá smlouva mluví jasně, a Carlos tak nikam nepůjde.
Následně se ale objevily spekulace ohledně přestupu k Renaultu a samotné výroky ze strany Marka, Mateschitz i Hornera začaly naznačovat, že v případě dobré nabídky, by asi Carlos mohl změnit své angažmá a opustit juniorku červeného býka. Hlavní stáj Red Bull Racing má v současné době uvázané dva talentované piloty, se kterými se asi nebude chtít jen tak rozloučit.
Nyní se dvaadvacetiletý Španěl ke svým slovům vrací: "Mám svůj názor a v tu chvíli jsem ho prostě řekl. Možná, že jsem mohl použít jiná slova. Rozhodně si neužívám, když Helmut i Christian jsou proti mně, ale to se ve Formuli 1 prostě může stát."
"Z mé strany jsou to jen ambice a někdy v zápalu můžete říct různé věci. To jsem ale já. Mám své cíle. Myslím si, že je to za námi a můžeme otočit stránku," pokračoval Španěl.
Svou budoucnost Sainz vidí i nadále u Red Bullu: "Mým jediným cílem do budoucna je jezdit za hlavní stáj Red Bullu. To teď chci, už jsem to řekl mnohokrát. To je dnešní doba, občas prostě něco v zápalu boje ujede," zakončil Carlos junior.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.