Carlos Sainz zpětně reflektuje své prohlášení z Rakouska. Dnes je to prý uzavřená věc a i nadále chce Sainz jezdit v hlavní stájí nápojového gigantu.
Carlos Sainz rozvířil vody, když v Rakousku během tiskové konference prohlásil, že nepovažuje své setrvání v Toro Rosso za pravděpodobné. Na tento výrok tvrdě reagovalo úzké vedení Red Bullu, které naznačilo, že víceletá smlouva mluví jasně, a Carlos tak nikam nepůjde.
Následně se ale objevily spekulace ohledně přestupu k Renaultu a samotné výroky ze strany Marka, Mateschitz i Hornera začaly naznačovat, že v případě dobré nabídky, by asi Carlos mohl změnit své angažmá a opustit juniorku červeného býka. Hlavní stáj Red Bull Racing má v současné době uvázané dva talentované piloty, se kterými se asi nebude chtít jen tak rozloučit.
Nyní se dvaadvacetiletý Španěl ke svým slovům vrací: "Mám svůj názor a v tu chvíli jsem ho prostě řekl. Možná, že jsem mohl použít jiná slova. Rozhodně si neužívám, když Helmut i Christian jsou proti mně, ale to se ve Formuli 1 prostě může stát."
"Z mé strany jsou to jen ambice a někdy v zápalu můžete říct různé věci. To jsem ale já. Mám své cíle. Myslím si, že je to za námi a můžeme otočit stránku," pokračoval Španěl.
Svou budoucnost Sainz vidí i nadále u Red Bullu: "Mým jediným cílem do budoucna je jezdit za hlavní stáj Red Bullu. To teď chci, už jsem to řekl mnohokrát. To je dnešní doba, občas prostě něco v zápalu boje ujede," zakončil Carlos junior.
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.