Mezi jezdci Haasu a Renaultu to po VC Maďarska pěkně vřelo. Magnussen s Hulkem si vyměnili ostrá slova a nyní se k celé situaci vyjadřuje i Romain Grosjean, který se stal obětí Hülkenbergova Renaultu v první zatáčce, a to hned v úvodním kole závodu.
Německý šampion 24h Le Mans odešel po vyšetřování bez trestu. Dle Grosjeana toto rozhodnutí ukazuje nekonzistenci komisařů, jelikož za obdobný manévr dostal Verstappen penalizaci 10 vteřin - navíc se jednalo o srážku mezi týmovými kolegy.
"Byl to pořádný náraz, byl jsem pěkně vysoko ve vzduchu," řekl pro Motorsport francouzský pilot Haasu. "Měl na vnitřku dostatek místa, ale zablokoval mi výjezd. Nevidím žádný rozdíl mezi chováním Nika a Verstappena. Znovu se rozhodnutí komisařů jeví jako podivné," pokračoval Grosjean.
To ale nebyl jediný incident mezi Hulkem a pilotem Haasu. Magnussen totiž v druhé zatáčce nenechal prostor pilotovi Renaultu, který tak skončil na trávě. Dán si vysloužil penalizaci 5 vteřin a označení "nejhoršího sportovce současného startovního pole" ze strany německého pilota.
"Magnussen prostě závodil. Jel tvrdě, ale já oceňuji tvrdou jízdu. Mezi Kevinem a Hülkenbergem nedošlo ani ke kontaktu. Nico mě ale trefil, Kevin tohle neudělal, jen ho vystrčil."
Podobně tvrdý souboj proběhl v Británii mezi Vettelem a Verstappenem a nikdo z pilotů nebyl penalizován. Je tedy otázkou, co vlastně piloti mohou či nemohou a zda někdy bude pořádně fungovat systém video precedentu, o kterém Charlie Whiting začátkem sezóny mluvil.
Grosjean vše nakonec trefně shrnul větou: "Chceme závodit, ale nechceme do sebe narážet kolo na kolo. Nejsme přeci NASCAR."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.