Nejrychlejší muž prvních dvou volných tréninků Daniel Ricciardo doufá, že se svým monopostem Red Bull dokáže získat při zítřejší kvalifikaci pole position.
Maďarský Hungaroring rakouské stáji nápojového gigantu Red Bull docela chutná. V obou prvních trénincích byl nejrychlejší Daniel Ricciardo, který dopoledne nasadil čas 1:18,486. Odpoledne pak dnešní maximum ještě o 31 tisícin vylepšil, a to na hodnotu 1:18,455. Druhý Vettel na australského pilota ztrácel okolo necelých 2 desetin.
"Dnešek byl dobrej, rozhodně pozitivní den," řekl po druhém tréninku Australan. "Je rozhodně pozitivní, že jsme obdobné tempo udrželi i odpoledne. Nikdy nevíte, s čím ještě Ferrari a Mercedes přijdou. Vypadá to, že Ferrari šlo odpoledne o něco nahoru, ale i tak jsme zatím před nimi."
Na otázku, zda má Red Bull šanci bojovat proti Stříbrným šípům a Ferrari při zítřejší kvalifikaci o pole postion, Ricciardo odpověděl: "Pokud zopakujeme dnešek, tak rozhodně ano!"
Max Verstappen na svého kolegu dnes ztrácel okolo půl vteřiny a po dopoledním čtvrtém místě se v druhém tréninku zařadil až za Italské hřebce a vozy Daimleru.
"Z mojí perspektivy to byl docela náročný začátek, hodně jsem zápolil s nastavením. Začali jsme to řešit, změnili jsme celou řadu věcí a v druhém tréninku se to pak zlepšilo, ale nemohl jsem nakonec zajet mé rychlé kolo. Nejdříve červené vlajky, pak žluté vlajky a nakonec znovu červené," okomentoval své výkony Holanďan.
I tak si ale Max nové aerodynamické vylepšení vychvaluje: "Vůz má mnohem lepší přilnavost, je to vidět i na časech. To je rozhodně dobrá zpráva. Vypadá to lépe než v předchozích závodech," zakončil Holanďan, který letos zažívá smolnou sezónu a musel již pětkrát odstoupit.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.