Mladý pilot stáje rakouského gigantu nebere kritiku ze strany Sebastiana Vettela nijak vážně. A to kvůli Vettelovým faux pas z minulosti.
Po VC Velké Británie si úřadující lídr šampionátu Vettel stěžoval na chování Maxe Verstappena na trati, konkrétně pak na změnu směru v brzdných zónách. Za zmínku také stojí, že Vettel Holanďana předjel až díky zastávce v boxech, na trati se mu to nepodařilo.
Na tuto kritiku reagovala i nizozemská hvězda, díky které se vyprodala GP Belgie: "Neberu to nijak vážně. Hlavně potom, co vše on udělal. Podívejte se, kolik má trestných bodů. Byl to dobrý souboj, Byl tvrdý, ale férový. Alespoň si to myslím. Možná ten kontakt nebyl, ale jinak bylo vše ok."
Verstappen se odkazuje především na velmi propíraný incident mezi Vettelem a Hamiltonem ze závodu v Baku. Dále lze zmínit i tvrdé nadávky směrem k Charliemu Whitingovi při závěru loňské VC Mexika, kde též zápolil s holandským pilotem.
Dokonce se hovořilo i o tom, že by Max mohl skončit na pódiu, kdyby stejně jako Kimi nemusel zajet do boxů pro nové gumy v úplném závěru závodu. Holanďan to ale jako příležitost na zisk třetího místa neviděl.
"No, byl bych v té situaci asi jednu nebo dvě vteřiny před ním, ale on by měl nové gumy. Takže bych ho jen těžko udržel za sebou," dodal pilot Red Bullu, o němž se divoce spekuluje jako novém pilotovi Ferrari.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.