Relativní nováček seriálu americká stáj Haas si pro svou třetí sezónu ve Formuli 1 ponechá letošní sestavu pilotů.
Největší otazník byl u Grosjeana, který se netajil svými ambicemi ohledně angažmá u Ferrari. To ale nakonec nevyjde, a Haas tak bude jezdit ve stejné sestavě jako letos, a to Grojsean - Magnussen.
"Budeme mít v příští rok stejné piloty jako v letošní sezóně. Už je to rozhodnuté. A vzhledem k dalším aspektům bychom na tom měli být v příští sezóně o něco lépe," píše se na stránkách stáje.
Haas věří, že nahrazení Gutierréze Dánem Magnussenem byl dobrý tah. "Esteban byl dobrý pilot, v trénincích jezdil stejně rychle jako Romain, ale Kevin má navrch v oblasti závodních zkušeností,. Dokáže jezdit na bodech a je pro nás klíčový. Oba piloti totiž dokáží sbírat důležité body."
Grosjean má letos na svém kontě 18 bodů, Magnussen pak bodů 11. "Jsme na 29 bodech. Loni jsme na tom byli ve stejné části sezóny podobně, ale do konce sezóny se nám pak nedařilo. Pokud bychom teď přidali dalších 29 bodů, tak by to bylo skvělé."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.