Carlos Sainz se poučil ze zmatku, který způsobil v Rakousku svým prohlášením, že příští rok u Toro Rosso už jezdit nebude.
Mladý Španěl nás na čtvrteční tiskové konferenci překvapil svou jistotou přestupu příští rok. Poté ale přišla studená sprcha a šéfové Red Bullu a Toro Rosso uvedli, že využili opci a že u Toro Rosso ještě dlouho zůstane. Z tohoto mediálního přešlapu se pilot poučil.
"Jako 22letý jezdec se z takových věcí učíte a věci jsme si vyříkali hned, když jsme zahájili v Rakousku naše rozhovory. V tu chvíli to bylo zapomenuto, dále jsem se soustředil na svou práci, jak to dělám po celou sezónu. Myslím, že došlo trochu ke zmatku a já jsem se z toho poučil. Dnes jsem klidný, jelikož nemám důvod se skutečně příliš stresovat," říká Sainz.
Vztahy s Red Bullem podle něj i po intervenci odborného poradce Helmuta Marka zůstávají i nadále dobré: "Po Rakousku jsme si vše vyříkali, vyjasnili - co bylo řečeno, co nebylo zamýšleno k prohlášení, a všechno jsme si vzájemně vyjasnili."
"Hráli jsme společně tenis, grilovali jsme, užívali jsme si společné chvíle - já proti Christianovi Hornerovi a Marko byl rozhodčí. Strávili jsme tedy společně příjemný čas, vzduch je čistý a já jsem pilot Red Bullu z programu Red Bullu potvrzený příští rok pro Toro Rosso," shrnuje jasně Sainz.
V závěru vyvrací spekulace o jeho přestupu k Renaultu - a to už od příštího závodu v Maďarsku: "Hodně lidí se mě ptá na tuhle fámu. Pro m jde jen o fámu, protože od mých šéfů, kteří se starají o mou kariéru, k tomu nepadl jediný komentář. Pokud nic neslyšíte od nich, tak očekáváte, že to bude jen žvást, a ty nekomentuji. Samozřejmě se těším v Maďarsku s Toro Rosso na jiný výsledek," dodává Sainz poté, co v neděli musel z Velké ceny Británie odstoupit.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.