Sezóna nám pomalu ale jistě přechází do své druhé poloviny a souboj na špici je více než vyrovnaný. S tím, jak se ale blíží letní pauza, přichází i doba spekulací ohledně případných přestupů.
Mužem číslo jedna, který by konečně potřeboval pořádné auto, je Fernando Alonso. Ten dnes na okruhu Silverstone opět nedojel. Dvojnásobnému mistru světa končí letos s McLarenem kontrakt a celá řada indícií napovídá, že by Alonso rád získal sedačku u stáje s titulovými ambicemi, což v dnešní době znamená buď Ferrari, nebo Mercedes.
V McLarenu ale stále věří v Alonsovo setrvání: "Byli jsme s Alonsem na skvělé večeři, a dokonce za nás zaplatil," řekl šéf McLarenu Zak Brown. "Dobře se rozumíme a Alonso miluje to prostředí. Stoffel odvádí také skvělou práci vzhledem k obtížným podmínkách pro něj jako nováčka. Líbí se mi, jak na tom s piloty v současné době jsme," dodal ještě před dnešní velkou cenou Američan.
V jednu chvíli tu byl dokonce hypotetický scénář, ve kterém by Alonso strávil celou příští sezónu v amerických IndyCar Series. Brown to ale nevidí jako pravděpodobnou možnost, v budoucnu to tak dle šéfa McLarenu možná ale dopadne.
"Myslím si, že si IndyCar zamiloval. Rozhodně se chce vrátit a zajet si při vhodné příležitosti Indy 500, ale sám jasně řekl, že příští rok chce zůstat ve Formuli 1. Proto si myslím, že šanci ohledně jeho působení v IndyCar v příštím roce jsou mizivé. Je ale pravděpodobné, že tam jednou jezdit bude," zakončil Zak Brown.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.