V závěrečném tréninku na VC Velké Británie potvrdil svou formu Mercedes a Hamilton si dojel pro pomyslné vítězství. Ferrari ale přidalo a Vettel moc neztratil.
Již na začátku tréninku to vypadalo, že na okruh Silverstone se snese tradiční anglický déšť, což se v poslední třetině hodinových volných jízd také potvrdilo.
Ze začátku patřil trénink do režie jezdců Stříbrných šípů. O nejrychlejší čas spolu zápolili Hamilton s Bottasem (ten bude na startu VC penalizován kvůli předčasné výměně převodovky). Ferrari v té době ztrácelo nějakých 5 desetin a zhruba v půli dnešních jízd zajel Hamilton víkendové maximum s hodnotou 1:28,063. Na to ale odpověděl Vettel vůbec nejlepším prvním sektorem. Nakonec na Hamiltona ale ztratil 32 tisícin.
PROVISIONAL CLASSIFICATION (END OF FP3): ? Tight between the top three #BritishGP ?? #F1 pic.twitter.com/HrEHQuiHQn
— Formula 1 (@F1) July 15, 2017Překvapivě dobře jezdili i piloti Renaultu. Hulk se vyšvihl na pomyslné páté místo a i Palmer byl v jednu chvíli desátý. Nakonec ale skončil jako čtrnáctý nejrychlejší pilot.
Ke konci tréninku začalo o něco více pršet a jezdci byli nuceni nasadit pneumatiky do přechodných podmínek, z nichž už ale nedokázali vymáčknout zajímavější časy. A tak na tom byl po 60 minutách nejlépe Hamilton, v závěsu Vettel a následovala dvojice Finů.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.