Red Bull plánuje přivést do Maďarska signifikantní vylepšení svých monopostů. To by je mělo vrátit do pravidelného boje o vítězství v jednotlivých Grand Prix.
Dle Daniela Ricciarda připravuje Red Bull velké vylepšení pro Hungaroring, který se jede za 14 dní. Díky tomuto balíčku by se měl zlepšit hlavně přítlak. "Věřím, že pro Budapešť máme něco signifikantního. Tento víkend máme jen určité části a díly, což ale teď vozíme skoro na každý závod. Ale v Budapešti pravděpodobně přijde více novinek ve srovnání s tímto víkendem," říká Daniel Ricciardo.
Red Bull byl po posledním závodu na Red Bull Ringu potěšen výkonem Australana, který dokončil závod, který nebyl ovlivněn výjezdem safety caru nebo něčím podobným, jen několik málo vteřin za první dvojicí - Valtterim Bottasem a Sebastianem Vettelem. Navíc byl na konci schopen odrazit útok finišujícího Lewise Hamiltona. Dle Ricciarda tento výsledek nabudit sebevědomí týmu dokonce více než jeho vítězství v Ázerbájdžánu minulý měsíc. Šéf týmu, Christian Horner, řekl, že výkon z Red Bull Ringu nejenže zvýšil jejich naděje, že stáhli náskok Ferrari a Mercedesu na čele, ale že věří, že se mezi ně budou schopni už brzy zamíchat.
"Pokud bychom dokázali stavět na výkonech z Rakouska, tak bychom měli být schopni dostat auta mezi Ferrari a Mercedes nebo naopak. Naši jezdci nemají moc co ztratit, takže jednoduše pojedeme pro co možná nejlepší výsledky. V podstatě nejsme v jezdeckém šampionátu. Daniel [Ricciardo] trochu ztrácí, ale stále bychom rádi získali velké výsledky," říká Christian Horner. A jak je šéf týmu spokojen s progresem na monopostech RB13, který udělali od náročného startu do sezony?
"Myslím, že vidíme konstantní evoluci a progres. Myslím, že jsme opravdu rádi za to, že na trati, která ironicky patří Red Bullu, ale pro nás je to, co se rozložení okruhu týče, jeden z nejslabších okruhů, jsme dokázali být tak silní. Byl to pravděpodobně náš nejsilnější závod roku, možná až na Monako, v otázce přímé rychlosti. Co bylo velmi povzbuzující, byla rychlost v prostředním sektoru, kde byl Daniel v průběhu závodu konzistentně nejrychlejším autem v této části okruhu. Jezdci cítí zlepšení auta, zlepšuje se vyvážení, přítlak se stává silnějším. Snad přijdou další místa, která nám dovolí bojovat s hochy vepředu."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.