Max Verstappen po dalším odstoupení v Rakousku přiznává, že pomalu začíná ztrácet u Red Bullu důvěru v to, že se věci zlepší. Už při nájezdu na rošt zaznamenal technické problémy a tušil, že ani tentokrát šachovnicový praporek neuvidí.
"Po závodě jsem byl vlastně poměrně klidný. Je to ale samozřejmě velké zklamání, co se přihodilo. Takhle ztrácíte důvěru. Ne v sebe, ale myslím v celou tu věc, když se to děje pořád," popisuje frustrovaný Verstappen, jehož závod skončil v 1. zatáčce poté, co do něj zezadu narazil Fernando Alonso, jehož roztočil příliš pozdě brzdící Daniil Kvjat.
Proč hovoří o ztrátě důvěry? "Jde momentálně o celou situaci. Myslím, že to je úplně logické. V určitou chvíli to musí přestat. Vím, že se vždy snaží odvádět tu nejlepší práci. A pokaždé jde o něco jiného, takže to opravdu nemůžete opravit, protože to je vždycky něco jiné," odpovídá holandský jezdec, který měl mezi 135 000 návštěvníky o víkendu v Rakousku obrovskou podporu.
Havárie v první zatáčce podle něj ale nebyla podstatná - technické problémy totiž zaznamenal už při nájezdu na rošt, takže by do cíle stejně nedojel: "Měl jsem potíže se spojkou už na startu. Ještě během zaváděcího kola jsem si povšiml, že je něco špatně. Když jsem opouštěl rošt, tak se auto ohromně třáslo, což nebylo dobré."
"U samotného startu, když se blížíte bodu záběru, tak spojka začala oscilovat, vibrovat, abych to řekl jednoduše. Auto pak přešlo do módu proti zhasnutí motoru, ale zřejmě už v tu chvíli bylo něco pokažené a začalo se to projevovat. Pokud to začíná prokluzovat či přestává těsnit a všechno kolem, tak je konec," vysvětluje Verstappen.
Po závodě se mu vedení Red Bullu v čele s Christianem Hornerem a Helmutem Markem za technické problémy samozřejmě omluvilo, pro zklamaného jezdce to však moc neznamená: "Myslím, že nikdy dříve nezažili tolik odstoupení. Tohle se normálně stane maximálně během tří či čtyř sezón. Co k tomu můžu říct? 'Sorry' mi nijak nepomůže. Od Monaka jsem nezískal ani bod!"
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .