Red Bull se v posledních několika závodech po vyřešení svých potíží s korelací dat neustále zlepšuje. Ve vývoji nepolevují, pro nadcházející závody mají připraveny další novinky, které jim mají pomoci dále stáhnout náskok Mercedesu a Ferrari.
Daniel Ricciardo skončil pětkrát po sobě na pódiu, z toho si dokonce v Baku připsal jedno vítězství. Forma Red Bullu po vlažném vstupu do sezóny roste, v dalších závodech se chce dotáhnout na špici.
"Doufáme, že když se opět dostaneme na normálnější okruhy, tak bychom měli být schopni ten náskok stáhnout. Mohli jste vidět, že když Hamilton dostal pokyn zvýšit výkon motoru na posledních 10 - 15 kol, což dělalo něco mezi 0,4 - 0,5 sekundami na kolo, tak jsme i přesto dokázali svou pozici udržet," vrací se šéf týmu Christian Horner k dramatické koncovce Velké ceny Rakouska.
"Dojeli jsme do 10 sekund za vítězem velké ceny, a to bez safety caru. Rozhodně jsme ztrátu stáhli, a ve vývoji toho máme více. Všichni v továrně pracují neuvěřitelně tvrdě. Snad budou pokračovat v získávání výkonnosti vozu a zároveň se budou věci zlepšovat i po stránce motoru," odkazuje Horner na Renault, který jim dodává pohonné jednotky.
Red Bull již vyrábí další nové díly pro závod v Silverstone, vylepšení chystá i pro Maďarsko, které by jim mělo vyhovovat teoreticky nejvíce. Ricciardo s vozem RB13 předvádí skvělé výkony, zatímco Max Verstappen zažívá neuvěřitelnou smůlu - z posledních 7 závodů jich nedokončil 5.
"Je to RB13 - a 13 je pro některé šťastná, pro jiné ne. Můžete říct, že je šťastná pro Daniela a zatím smolná pro Maxe. Zatím jezdí neuvěřitelně dobře. Rakousko odjel bez jediné chybičky. Perfektní první kolo, tvrdé, ale férové předjetí Kimiho a pak těch posledních 10 kol, to byla všechno kvalifikační kola," chválí Horner svého jezdce Ricciarda, jenž v šampionátu drží 4. příčku.
"V 2. sektoru se musel pořádně snažit, aby byl mimo DRZ zónu nebo měl alespoň 0,8 sekundy k dobru na startovní-cílové rovince, aby Lewisovi nedal šanci jej předjet. A on to zvládl. Opět byl pod velkým tlakem, jako v Montrealu, a předvedl absolutně skvělý výkon.
Teď má pět pódií v řadě včetně vítězství ve velké ceně na tratích, které podle nás neměly být naše nejlepší. Poslední tři okruhy také odhalily některé naše slabiny. Získat na nich dvě třetí místa a jedno vítězství, to je tedy hodně slušné," pochvaluje si Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.