Souboj mezi piloty Force Indie nabírá na obrátkách. Nejdříve nechtěl Peréz před sebe pustit rychlejšího Ocona v Kanadě a jezdci museli mezi sebou svádět až zbytečně riskantní souboje, které je nakonec stály lepší umístění.
Podobně na tom byli oba jezdci indické stáje i v Baku, kde dokonce došlo ke kolizi a oba piloti museli na rázný pohovor s vedením.
"To, co se odehrálo v Baku, je z týmové perspektivy naprosto nepřijatelné. To nám bylo z vedení sděleno. Z mé zkušenosti vím, že napětí mezi stájovými kolegy je vždycky vysoké, ale nesmí nikdy překročit meze, kdy do sebe piloti zbytečně naráží," řekl novinářům v Rakousku Checo Peréz.
Mexičan svou jízdu obhajuje: "Já jsem mu dal dostatek prostoru, aby provedl svůj manévr, už v té chvíli byl přede mnou, a nebyl tak žádný důvod k tomu, abychom si zkazili závod. Nakonec je to stáj, která na to nejvíce doplatí," pokračoval pilot Force Indie.
Peréz i nadále věří, že týmová režie nebude v budoucnu nutností: "Není to potřeba. Esteban akorát musí pochopit, o čem je závodění. Věřím, že je dost chytrý na to, aby si uvědomil, co udělal špatně a změní svůj přístup tak, aby z toho benefitoval tým. Závodění je totiž o souboji mezi vozy. Není to o bourání. Všichni stájoví kolegové si mohou závodit, jak chtějí, ale je třeba respektovat ostatní vozy. S Nicem jsme čtyři roky tvrdě zápolili a nikdy nebyl problém. Když tohle Esteban pochopí, tak vše bude v pohodě," zakončil Peréz.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.