Jako první se dnes před novináře postavilo trio Magnussen, Vettel a Hamilton. A dalo se čekat, že právě Němec s Britem budou pod těžkou palbou otázek novinářů
Lewis byl tázán, zda přehodnotil svá stanoviska poté, co si vše mohl nechat dva týdny projít hlavou. "Nemyslím si, že se cokoliv změnilo, mám na to stejný názor. Se vší úctou si myslím, že by tu dnes s námi měl sedět Jean (Todt) a měl by odpovídat na dotazy, jelikož v pondělí se nic nezměnilo," odpověděl Brit.
Lituje Brit svých slov, kdy řekl, že se Vettel znemožnil? "Nemyslím si, že jsem byl po závodě nijak smutný. Jestli jo, tak to bylo z jiných důvodů. Neřekl jsem nic, co bych chtěl vzít zpět. Na vše mám pořád stejný názor, ale již to nemá smysl řešit. Popovídali jsme si a jede se dál."
Vettel svého činu lituje: "Byl to chybný manévr, bylo to chybné rozhodnutí. Byla to chyba, že jsem do něj najel . To asi chcete slyšet, nic moc jiného se ani říct nedá. V tu chvíli mě to překvapilo a myslel jsem si, že mě Lewis vybrzdil, a proto jsem do něj narazil. Poté jsem ale řekl, že za tím nebyl špatný úsudek a že si vlastně nemyslím, že by to udělal naschvál. V tu chvíli jsem to ale vyhodnotil jinak. Překvapilo mě to a kvůli tomu jsem zareagoval příliš horlivě. Jsem na to pyšný? Ne. Mohu to vzít nazpět? Ne. Lituji toho? Ano. Myslím si, že už to není třeba dál rozpitvávat."
Vettel od Mezinárodní automobilové federace nedostal žádný další trest, ale i tak si myslí, že byl potrestán dostatečně, přišel prý o vítězství. "Dostal jsem penalizaci, ten závod byl de facto můj, jelikož Lewis měl technický problém s headrestem. Můžete mi věřit, že jsem po závodě nebyl úplně nadšený. Skončil jsem čtvrtý, ale mohl jsem dojet první a asi vám nemusím říkat, jaký je to bodový rozdíl. Nikdy jsem neměl v úmyslu ho poškodit, nebylo to tak, že bych mu chtěl dát pěstí. Prostě jsem to jen přehnal. Cílem nebylo poničit mu vůz, jeli jsme pomalu. Ale i tak to bylo špatné rozhodnutí. Bylo to nebezpečné a naprosto nemístné. Navíc jsem tím nic nezískal," zakončil Vettel.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.