Jak Tost vnímá současnou Formuli 1? Kde jsou její rezervy a co by mohlo zatraktivnit souboj o titul?
"Musíme zajistit lepší divácký zážitek, chce to alespoň tři až čtyři týmy bojující o titul," řekl pro Motorsport muž zodpovědný za vedení italské stáje Toro Rosso.
Tost podotýká, že úpravy pravidel by primárně měly sloužit ke zlepšení samotného závodění. "Nesmíme zapomenout, že jakékoliv modifikace a regule mají smysl jen v případě, že zlepší závody - a to tak, že závody budou více dramatické."
Dalším aspektem jsou prý i piloti, kteří bojují o titul. "Letos je více diváků, jelikož tu máme bitvu o titul mezi Hamiltonem a Vettelem, ale představte si, kdyby o titul bojoval Alonso, Ricciardo a Verstappen. To by bylo naprosto fantastické."
Šéf juniorky Red Bullu věří, že Formule 1 stále nabízí dobré příležitosti pro větší přísun financí a doufá, že Liberty Media vytvoří spravedlivý systém. "Je tu spousta cest, jak generovat peníze. Hodně ale záleží na velkých týmech a Liberty Media. Doufejme, že najdou řešení, které bude sedět všem."
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.