Lance Strolla nezajímá, co vykládá jeho krajan Jacques Villeneuve, který je podle něj vždy negativní a snaží se jen být zajímavý.
Předtím, než Stroll získal v Montrealu své první body, jej Villeneuve označil za toho nejhoršího nováčka v historii Formule 1. V posledních dvou závodech však vylepšil svůj dojem, když dojel dvakrát na bodech. V Baku dokonce v kvalifikaci porazil svého týmového kolegu Felipeho Massu a v neděli skončil na pódiu.
Podle Villeneuva ale těžil především z kolizí a smůly svých soupeřů: "Musíte si umět přiznat, že nejste dost dobří. Nevím, proč se lidé tak rozčilují. Nemůžete říkat, jak je skvělý, když na Massu pořád tolik ztrácel... V Kanadě nebyl nijak rychlý, ale jezdci před ním vypadávali a on vyvázl bez poškození, zabodoval a tím z něj spadla obrovská tíha." Podobně tomu podle mistra světa z roku 1996 bylo i v Baku.
Jeho kritika ale Strolla moc nezajímá: "Nestarám se o to, co říká. Jacques je vždycky negativní, snaží se najít něco zajímavého, co by řekl. To se teď týká i Vettela a Hamiltona - podle něj je to, co se přihodilo v Baku, v pořádku, i když si všichni ostatní myslí opak."
"Já se raději soustředím na své věci. On mě opravdu moc nepovzbuzoval ani loni, když jsem vyhrál šampionát F3, a totéž platí pro první letošní závody, kdy jsem čelil potížím. Takže mě to nepřekvapilo, když jsem slyšel jeho slova. Důležité však je, že jsem spokojený a lidé kolem mě také," dodává Stroll.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.