Lance Strolla nezajímá, co vykládá jeho krajan Jacques Villeneuve, který je podle něj vždy negativní a snaží se jen být zajímavý.
Předtím, než Stroll získal v Montrealu své první body, jej Villeneuve označil za toho nejhoršího nováčka v historii Formule 1. V posledních dvou závodech však vylepšil svůj dojem, když dojel dvakrát na bodech. V Baku dokonce v kvalifikaci porazil svého týmového kolegu Felipeho Massu a v neděli skončil na pódiu.
Podle Villeneuva ale těžil především z kolizí a smůly svých soupeřů: "Musíte si umět přiznat, že nejste dost dobří. Nevím, proč se lidé tak rozčilují. Nemůžete říkat, jak je skvělý, když na Massu pořád tolik ztrácel... V Kanadě nebyl nijak rychlý, ale jezdci před ním vypadávali a on vyvázl bez poškození, zabodoval a tím z něj spadla obrovská tíha." Podobně tomu podle mistra světa z roku 1996 bylo i v Baku.
Jeho kritika ale Strolla moc nezajímá: "Nestarám se o to, co říká. Jacques je vždycky negativní, snaží se najít něco zajímavého, co by řekl. To se teď týká i Vettela a Hamiltona - podle něj je to, co se přihodilo v Baku, v pořádku, i když si všichni ostatní myslí opak."
"Já se raději soustředím na své věci. On mě opravdu moc nepovzbuzoval ani loni, když jsem vyhrál šampionát F3, a totéž platí pro první letošní závody, kdy jsem čelil potížím. Takže mě to nepřekvapilo, když jsem slyšel jeho slova. Důležité však je, že jsem spokojený a lidé kolem mě také," dodává Stroll.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.