Lance Strolla nezajímá, co vykládá jeho krajan Jacques Villeneuve, který je podle něj vždy negativní a snaží se jen být zajímavý.
Předtím, než Stroll získal v Montrealu své první body, jej Villeneuve označil za toho nejhoršího nováčka v historii Formule 1. V posledních dvou závodech však vylepšil svůj dojem, když dojel dvakrát na bodech. V Baku dokonce v kvalifikaci porazil svého týmového kolegu Felipeho Massu a v neděli skončil na pódiu.
Podle Villeneuva ale těžil především z kolizí a smůly svých soupeřů: "Musíte si umět přiznat, že nejste dost dobří. Nevím, proč se lidé tak rozčilují. Nemůžete říkat, jak je skvělý, když na Massu pořád tolik ztrácel... V Kanadě nebyl nijak rychlý, ale jezdci před ním vypadávali a on vyvázl bez poškození, zabodoval a tím z něj spadla obrovská tíha." Podobně tomu podle mistra světa z roku 1996 bylo i v Baku.
Jeho kritika ale Strolla moc nezajímá: "Nestarám se o to, co říká. Jacques je vždycky negativní, snaží se najít něco zajímavého, co by řekl. To se teď týká i Vettela a Hamiltona - podle něj je to, co se přihodilo v Baku, v pořádku, i když si všichni ostatní myslí opak."
"Já se raději soustředím na své věci. On mě opravdu moc nepovzbuzoval ani loni, když jsem vyhrál šampionát F3, a totéž platí pro první letošní závody, kdy jsem čelil potížím. Takže mě to nepřekvapilo, když jsem slyšel jeho slova. Důležité však je, že jsem spokojený a lidé kolem mě také," dodává Stroll.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.