Jak vidí svou situaci nejmladší vítěz velké ceny Max Verstappen před závodem v Rakousku, který bude zároveň domácí GP pro jeho stáj?
"Loni jsem tu zajel velmi slušně a skončil jsem druhý. Letos se budeme muset ujistit, že auto bude dobře pracovat v zatáčkách, abychom mohli jet na špici startovního pole. Na rovinkách pak budeme muset odevzdat maximum. Vždycky to bude kompromis," řekl před VC Rakouska Holanďan.
Letos oba piloti Red Bullu sáhli po devíti sadách ultra-měkkých pneumatik a po dvou zvolili i měkkou a super-měkkou směs. O něco agresivnější volbu učinil McLaren a Force India - oba týmy mají k dispozici deset sad ultra-měkkých gum.
"Loni to tu byla ohledně chování pneumatik velká neznámá. Jel jsem hodně na pocit a snažil jsem se držet životnost. To mi umožnilo dojet závod jen s jednou zastávkou, byl to risk, ale vyplatil se," vyzdvihl zrádnost a zároveň i důležitost pneumatik syn expilota Jose Versteppena.
Pro rakouskou stáj to bude navíc domácí velká cena a dá se očekávat, že i spousta fanoušků z Holandska si vyrazí na výlet, aby svého oblíbence podpořili.
"Fanoušci jsou na Red Bull Ringu vždycky skvělí. A vždycky se tu objeví spousta Holanďanů, což je pro mě srdcovou záležitostí. Je tu spousta karavanů a oranžové barvy. Já jsem si jízdu v karavanu vyzkoušel letos také a byla to docela sranda, když jsem ho vozil za Aston Martinem a driftoval," dodal Verstappen.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.