Max Versteppen byl nucen při Velké ceně Azerbajdžánu odstoupit, a přišel tak o možnost bojovat o vítězství v jedné z nejdramatičtějších Grand Prix posledních let. Na nejvyšším stupínku nakonec stanul Maxův kolega Daniel Ricciardo.
Loni zažil devatenáctiletý Holanďan skvělou sezónu. Před závodem v Barceloně si polepšil, když nahradil Kvjata v hlavní stáji nápojového gigantu a hned při své premiéře dokázal získat první vítězství, a stal se tak nejmladším vítězem GP historie.
Letos ale zažívá Max Verstappen u Red Bullu zlý sen. Již po čtvrté v tomto roce byl nucen odstoupit. Po VC Azerbajdžánu dokonce frustrovaný Max odmítl komunikovat s médii, a vysloužil si tak peněžní pokutu ve výši 25 000 eur, tedy nějakých 675 000 korun.
A přestože je Max svázán s Red Bullem i na další léta, tak se v médiích objevují divoké spekulace ohledně případného přestupu Maxe Verstappena k Ferrari.
Maxův otec Jos Verstappen dokonce včera tvrdě zareagoval na post citující šéfa stáje Hornera (Maxova frustrace "není chybou týmu ani jejich úsilím, které vynakládají"). Otec Maxe tvrdě odvětil: "Ale h*vno." ("Bullsh*t").
Bulshitt
— Jos Verstappen (@MaVic009) 29. června 2017
Dělat z těchto provokací a internetových eskapád nějaké vážnější závěry nemá moc smysl. Na druhou stranu je očividné, že vztah mezi rodinou Verstappenů a Red Bullem není úplně zdravý a směr, jakým se bude nadále vyvíjet, bude určen primárně spolehlivostí Maxova RB13 a motoru Renault.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.