Max Versteppen byl nucen při Velké ceně Azerbajdžánu odstoupit, a přišel tak o možnost bojovat o vítězství v jedné z nejdramatičtějších Grand Prix posledních let. Na nejvyšším stupínku nakonec stanul Maxův kolega Daniel Ricciardo.
Loni zažil devatenáctiletý Holanďan skvělou sezónu. Před závodem v Barceloně si polepšil, když nahradil Kvjata v hlavní stáji nápojového gigantu a hned při své premiéře dokázal získat první vítězství, a stal se tak nejmladším vítězem GP historie.
Letos ale zažívá Max Verstappen u Red Bullu zlý sen. Již po čtvrté v tomto roce byl nucen odstoupit. Po VC Azerbajdžánu dokonce frustrovaný Max odmítl komunikovat s médii, a vysloužil si tak peněžní pokutu ve výši 25 000 eur, tedy nějakých 675 000 korun.
A přestože je Max svázán s Red Bullem i na další léta, tak se v médiích objevují divoké spekulace ohledně případného přestupu Maxe Verstappena k Ferrari.
Maxův otec Jos Verstappen dokonce včera tvrdě zareagoval na post citující šéfa stáje Hornera (Maxova frustrace "není chybou týmu ani jejich úsilím, které vynakládají"). Otec Maxe tvrdě odvětil: "Ale h*vno." ("Bullsh*t").
Bulshitt
— Jos Verstappen (@MaVic009) 29. června 2017
Dělat z těchto provokací a internetových eskapád nějaké vážnější závěry nemá moc smysl. Na druhou stranu je očividné, že vztah mezi rodinou Verstappenů a Red Bullem není úplně zdravý a směr, jakým se bude nadále vyvíjet, bude určen primárně spolehlivostí Maxova RB13 a motoru Renault.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.