Romain Grosjean nerad odpovídá na otázky týkající se brzd, s kterými se u Haasu dlouhodobě trápí. V Baku ale prozradil, že se kvůli nim na závodním okruhu dokonce obává o svou vlastní bezpečnost.
Haas již druhý rok řeší potíže s brzdami, Grosjeanovy stížnosti na ně jsou během závodních tréninků na každodenním pořádku. Tým si po Brembu vyzkoušel také řešení Carbon Industrie, situace se ale stále moc nelepší.
Francouzský pilot v Baku v pátek na otázku, jaké byly brzdy odpověděl, že toto téma nehodlá vůbec komentovat. Na doplňující dotaz, zda je to tak špatné, zopakoval: "Bez komentáře," a odešel.
Haas dokonce v oficiálních prohlášeních jeho výrok neobvykle vynechal, jak jste si mohli povšimnout v našem tradičním článku s vyjádřeními všech pilotů a zástupců týmů. U Grosjeana stálo pouze: "Nedošlo na žádné pozávodní komentáře."
Pro domácí Canal + byl pak Romain přeci jen o něco vstřícnější: "Po celý víkend jsme neměli nejmenší naději na úspěch. Teď si musíme položit otázky a najít odpovědi," svěřoval se zklamaně.
Závažnost problémů amerického týmu s brzdami dokládá slovy: "Je to nepřijatelné, když se stejný problém na jednom autě během pěti částí víkendu nevyřeší. V jednu chvíli jsem měl dokonce obavy o svou vlastní bezpečnost. Situace je jednoduše nebezpečná!"
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.