Carlos Sainz tvrdí, že se obětoval v první zatáčce, kde dostal smyk, aby nenarazil do Daniila Kvjata, jenž se vracel na dráhu. Jeho týmový kolega smyk Španěla nechápe, podle byly na vině nejspíše studené pneumatiky.
Ruský jezdec se hned v úvodu dostal mimo trať a vrátil se na ní těsně před Sainzem, který musel zabočit prudce vlevo, aby do něj nenarazil. Přitom se roztočil a rázem se ocitl poslední. Pokud by to dle svých slov neudělal, tak by došlo k velké havárii s jeho týmovým kolegou, na kterého se za to ale nezlobí.
"Zřejmě bych udělal totéž. Vrátil bych se na dráhu, aniž bych si dělal příliš velké starosti, protože šlo o start závodu. Jenže šlo o to, že buď zatočíte volantem a dostanete smyk, nebo vyřadíte obě auta kvůli rozdílu v rychlosti, který mezi námi byl, a kvůli všemu kolem," popisuje Sainz.
Podle Kvjata však smyk týmového kolegy neměl nic společného s tím, že se vracel na trať. "Viděl jsem něco v zrcátkách, ale myslím, že to nemělo vůbec nic společného se mnou. Asi studené pneumatiky," odkazoval na chybu Sainze.
Španěl s tím ale nesouhlasí: "Ne, pneumatiky byly zahřáté. Zkrátka jsem byl jen trochu překvapený, když se vrátil zpět, a musel jsem prudce stočit volant, abych se mu vyhnul, což mě vyhodilo do smyku. Podle mě šlo o závodní incident.
Nebudu jej kvůli tomu obviňovat, protože bych zřejmě udělal totéž. Když jste tím druhým autem, musíte se rozhodnout v rámci milisekund, zda jet naplno a možné mít kontakt se svým týmovým kolegou, nebo zahnout a dostat se do smyku," dodává Sainz.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.