Bude Carlos Sainz junior pokračovat v Toro Rosso? Jaké má ambice pro příští rok? Pustil by ho případně Red Bull do jiné stáje?
Carlos Sainz letos nad svým kolegou a bývalým pilotem Red Bullu Kvjatem jasně dominuje. Proto je také jedním z adeptů na lepší sedačku pro další sezónu. Před pár týdny ale poradce stáje doktor Helmut Marko jasně řekl, že je v italské juniorce Red Bullu uvázán i na další rok.
Co na to Carlos? "Není žádným tajemstvím, že má sportovní kariéra závisí na Helmutu Markovi a Red Bullu," řekl Sainz pro španělské periodikum El Mundo Deportivo. "Nemyslím si, že to ale bude v budoucnu hrát zásadní roli. Nikomu dveře nezavírám, ale zůstat čtvrtý rok u Toro Rosso by pro mě bylo extrémně náročné. Nikdy se to navíc v minulosti nestalo," pokračoval Sainz.
Jak dobře víme, pokud se objeví zajímavá nabídka, tak jdou s kontrakty dělat divy. Je tedy otázkou, kam by Sainz mohl jít, jelikož v "áčku" je plno. Na druhou stranu, před pár dny se objevily neověřené spekulace ohledně případného odchodu Maxe Verstappena k Ferrari.
"Myslím si, že jak já, tak Red Bull bude mít zájem o další posun. Byla by blbost, kdyby zavřeli dveře jiným týmům. Já nechci nic skrývat, chci se posunout výše. Nevím, jestli do Red Bullu nebo někam jinam, ale je to mým cílem," dodal Sainz.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.