Bude Carlos Sainz junior pokračovat v Toro Rosso? Jaké má ambice pro příští rok? Pustil by ho případně Red Bull do jiné stáje?
Carlos Sainz letos nad svým kolegou a bývalým pilotem Red Bullu Kvjatem jasně dominuje. Proto je také jedním z adeptů na lepší sedačku pro další sezónu. Před pár týdny ale poradce stáje doktor Helmut Marko jasně řekl, že je v italské juniorce Red Bullu uvázán i na další rok.
Co na to Carlos? "Není žádným tajemstvím, že má sportovní kariéra závisí na Helmutu Markovi a Red Bullu," řekl Sainz pro španělské periodikum El Mundo Deportivo. "Nemyslím si, že to ale bude v budoucnu hrát zásadní roli. Nikomu dveře nezavírám, ale zůstat čtvrtý rok u Toro Rosso by pro mě bylo extrémně náročné. Nikdy se to navíc v minulosti nestalo," pokračoval Sainz.
Jak dobře víme, pokud se objeví zajímavá nabídka, tak jdou s kontrakty dělat divy. Je tedy otázkou, kam by Sainz mohl jít, jelikož v "áčku" je plno. Na druhou stranu, před pár dny se objevily neověřené spekulace ohledně případného odchodu Maxe Verstappena k Ferrari.
"Myslím si, že jak já, tak Red Bull bude mít zájem o další posun. Byla by blbost, kdyby zavřeli dveře jiným týmům. Já nechci nic skrývat, chci se posunout výše. Nevím, jestli do Red Bullu nebo někam jinam, ale je to mým cílem," dodal Sainz.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.