Esteban Ocon prozradil, že po Velké ceně Kanady zavolal Sergiovi Pérezovi, aby si promluvili o průběhu závodu, v němž byl dle svých slov rychlejší, ale před svého týmového kolegu se nedostal.
"Tým se rozhodl nechat nás závodit, což si zaslouží respekt. Je to skvělé, že nám věří a nechávají nás závodit. Měli jsme tedy dobrý rozhovor během rozboru po závodě, a také jsem zavolal Sergiovi během týdne, kdy už všichni byli uvolnění. Probrali jsme své argumenty, takže jsme dobře připraveni na víkend a mezi námi není žádné napětí," popisuje Ocon, jenž byl dle svých slov v Montrealu "rychlejší než Checo."
Proč považuje telefonický rozhovor za důležitý? "Zaprvé, všichni jsme tehdy museli stihnout letadlo, takže jsme při rozboru trochu spěchali. Vždycky je dobré to udělat chvíli poté - promluvit si, když už jsou všichni uvolnění a víkend je za námi. Podle mě to bylo důležité více si o tom promluvit.
Rozebírali jsme naše hlediska, volně o tom mluvili, jen my dva, společně. Myslím, že to bylo důležité. Jak jsem řekl, nyní se vše uklidnilo a my jsme připraveni na útok v tomto závodě," vysvětluje 20letý francouzský pilot, kterého čeká tento víkend závod v Baku.
Force India o celé záležitosti jednala a prohlásila, že nebude svůj postoj k týmové režii po Kanadě měnit. Ocon ale věří, že pokud by jeden z nich byl mnohem rychlejší a svého týmového kolegu by zdržoval, pak nemá pochyby o tom, že příkaz z boxové zídky přijde.
"Force India vždy nechává oba své jezdce závodit. Samozřejmě, že pokud bude mezi vozy velký rozdíl v rychlosti, pak se určitě o něco pokusí, z čehož by nakonec těžil tým. V Montrealu k tomu však opravdu nechtěli přistoupit, což je podle mě hodné respektu, jak už jsem řekl. Teď uvidíme, jestli se nám tady dostane dalších příležitostí k dosažení skvělého výsledku," dodává Ocon.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.