Hlavní hvězdou doprovodného programu VC USA v Austinu bude zpěvák a herec Justin Timberlake. Kvůli jeho vystoupení se dokonce mění i program celého víkendu.
Loni v Austinu zazpívala hvězdná Taylor Swift. Letos program Velké ceny Spojených států obohatí bývalý zpěvák úspěšné chlapecké kapely NSYNC. Značně to ale zasáhne do sobotního programu.
Třetí trénink se odjede tradičně mezi 11. a 12. hodinou dopolední (tamního času), pak ale bude následovat čtyřhodinová pauza před odpolední kvalifikací - a to namísto běžných dvou hodin.
Za touto změnou stojí vedení z Liberty Media, které chce udržet fanoušky na trati kvůli koncertu. Zároveň tak chtějí přilákat i běžné hudební fanoušky, aby si skočili na kvalifikaci.
Samotné týmy nejsou nadšeny, jelikož budou muset měnit svůj zajetý rytmus práce a navíc se sobotní přípravy protáhnou do noci. Jednou z dalších obav, která byla na mítinku v Baku vyřčena, je výhodnost této situace pro velké stáje. Ty budou moci díky lepšímu zázemí své auta ještě o něco více připravit.
Hlavní obavou je pak vytvoření jakéhosi precedentu. Pokud se to povolí jednou, tak by se to mohlo opakovat. Následně by z jinak pevně daného víkendového řádu mohl vzniknout naprostý guláš. Je totiž třeba vzít v potaz, že současné monoposty jsou enormně komplexní a citlivé na jakékoliv změny.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.