Alonso se rozpovídal o své budoucnosti a naznačil, jaké události nás v padoku čekají.
Pro pětatřicetiletého Španěla je v současné době primárním cílem zisk třetího mistrovského titulu. Tento fakt by tak pro Alonsa měl být hlavním parametrem při případném hledání nového angažmá
"Jak jsem již mnohokrát řekl, příští rok chci vyhrávat, a proto nechci moc riskovat při svém rozhodování. Chci, aby to byla sázka na jistotu. Jsem otevřen čemukoliv, uvidíme, co v dalších měsících ukáže McLaren, jelikož to je v současné době tým, ve kterém jsem a který mám rád. V posledních třech letech jsme se hodně snažili, aby vše šlapalo. Uvidíme, jak to ještě dopadne," řekl Alonso.
Jak se sezóna vyvíjí, tak se samozřejmě objevuje řada spekulací ohledně případných přestupů. Některé smysl dávají, jiné jsou naopak opravdu divoké pohádky. V současné době se dokonce objevují spekulace ohledně Maxe Verstappena a Ferrari. Včera pak dokonce Lewis Hamilton řekl, že letošek by mohl být jeho posledním rokem v F1. Další otazníky visí u Palmera, Räikkönena, Magnussena a třeba i Massy. Do lepší sedačky by se pak rád minimálně posadil Sainz či Mexičan Peréz. A samozřejmě Alonso.
"Začínají se objevovat všemožné náznaky. Já dokonce vím, že se toho děje ještě víc. Jsou tu stáje, které vypadají, že mají již soupisku hotovou, ale nemusí to tak na 100 % být. Očekávám hodně změn," pokračoval Alonso.
McLaren v současné době hledá řešení problémů s pohonnou jednotkou. Zatím to vypadá, že sáhne po Daimleru. Dle Alonsa to ale žádný větší vliv mít nebude: "Nemyslím si, že by to něco změnilo," hodnotí případný krok Wokingu Španěl.
Sám Alonso řekl, že se hodlá definitivně rozhodnout na přelomu srpna a září. Samotný McLaren by pak měl podepsat smlouvu s Mercedesem ještě před letní přestávkou.
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.