Alonso se rozpovídal o své budoucnosti a naznačil, jaké události nás v padoku čekají.
Pro pětatřicetiletého Španěla je v současné době primárním cílem zisk třetího mistrovského titulu. Tento fakt by tak pro Alonsa měl být hlavním parametrem při případném hledání nového angažmá
"Jak jsem již mnohokrát řekl, příští rok chci vyhrávat, a proto nechci moc riskovat při svém rozhodování. Chci, aby to byla sázka na jistotu. Jsem otevřen čemukoliv, uvidíme, co v dalších měsících ukáže McLaren, jelikož to je v současné době tým, ve kterém jsem a který mám rád. V posledních třech letech jsme se hodně snažili, aby vše šlapalo. Uvidíme, jak to ještě dopadne," řekl Alonso.
Jak se sezóna vyvíjí, tak se samozřejmě objevuje řada spekulací ohledně případných přestupů. Některé smysl dávají, jiné jsou naopak opravdu divoké pohádky. V současné době se dokonce objevují spekulace ohledně Maxe Verstappena a Ferrari. Včera pak dokonce Lewis Hamilton řekl, že letošek by mohl být jeho posledním rokem v F1. Další otazníky visí u Palmera, Räikkönena, Magnussena a třeba i Massy. Do lepší sedačky by se pak rád minimálně posadil Sainz či Mexičan Peréz. A samozřejmě Alonso.
"Začínají se objevovat všemožné náznaky. Já dokonce vím, že se toho děje ještě víc. Jsou tu stáje, které vypadají, že mají již soupisku hotovou, ale nemusí to tak na 100 % být. Očekávám hodně změn," pokračoval Alonso.
McLaren v současné době hledá řešení problémů s pohonnou jednotkou. Zatím to vypadá, že sáhne po Daimleru. Dle Alonsa to ale žádný větší vliv mít nebude: "Nemyslím si, že by to něco změnilo," hodnotí případný krok Wokingu Španěl.
Sám Alonso řekl, že se hodlá definitivně rozhodnout na přelomu srpna a září. Samotný McLaren by pak měl podepsat smlouvu s Mercedesem ještě před letní přestávkou.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.